DERS TANITIM ve UYGULAMA BİLGİLERİ

Dersin Adı Kodu Yarıyıl T+U+L (saat/hafta) Türü (Z / S) Yerel Kredi AKTS
Bitirme Projesi DT 222 Bahar 02+00+00 Zorunlu 2 6
Akademik Birim: Kadir Has Meslek Yüksekokulu
Öğrenim Türü: Örgün eğitim
Ön Koşullar YOK
Öğrenim Dili: Türkçe
Dersin Düzeyi: Seviye Belirtilmemiş
Dersin Koordinatörü: Ayşe İrem KESKİN
Dersin Amacı: Öğrencinin 2 yıl boyunca Dış Ticaret Programı derslerinde gördüğü konulardan bir veya birkaçı üzerinde veya farklı bir yeni konu üzerinde araştırma yapmasını sağlamak, literatür taraması yoluyla bilgi ve dokümanı belirli bir disiplin içerisinde bir araya getirmesini sağlamak, elde edilen teorik ve deneysel bilgilerin bir tez halinde düzenlenmesini ve başkalarının da yararlanacağı bir biçimde sunulmasını sağlamak.
Dersin İçeriği: Dış Ticaret
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ):
  • 1- Bir konuyu, literatürden araştırma ve öğrenme becerisini kazanmışlardır.
  • 2- Yapılan bir çalışmanın tez formatında nasıl hazırlanacağını öğrenmiştir.
  • 3- Bir sunum hazırlama ve yapılan çalışmayı başkalarına anlatabilme ve aktarabilme becerisini kazanmıştır.
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri Anlatım Yöntemi


HAFTALIK PROGRAM

HaftaKonularÖn Hazırlık
1 Proje Hazırlama Esasları ve Konu Seçimi Süreci
2 Proje Hazırlama Esasları ve Konu Seçimi Süreci
3 Proje Hazırlama Esasları ve Konu Seçimi Süreci
4 Proje Hazırlama Esasları ve Konu Seçimi Süreci
5 Proje Hazırlama Süreci
6 Proje Hazırlama Süreci
7 Proje Hazırlama Süreci
8 Proje Hazırlama Süreci
9 Proje Hazırlama Süreci
10 Proje Hazırlama Süreci
11 Proje Sunumları
12 Proje Sunumları
13 Proje Sunumları
14 Ek Düzeltmeler


ZORUNLU ve ÖNERİLEN OKUMALAR

Bitirme Projesi Yazım Kılavuzu


DİĞER KAYNAKLAR

Halil Seyidoğlu, Bilimsel Araştırma ve Yazma El Kitabı, 11.Baskı, İstanbul, 2016.


DEĞERLENDİRME SİSTEMİ

Yarıyıl İçi ÇalışmalarıSayıKatkı Payı (%)
Proje 1 100
Total: 1 100


İŞ YÜKÜ HESAPLAMASI

EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Ders Saati14228
Proje1100100
Sunum/Jüriye Hazırlık12222
Toplam İş Yükü (saat):150


PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ

# PY1 PY2 PY3 PY4 PY5 PY6 PY7 PY8 PY9 PY10 PY11 PY12
OC1 3 2           2 3      
OC2                 3     3
OC3                 3   3 3