Akademik Birim: |
Uygulamalı Bilimler Fakültesi |
Öğrenim Türü: |
Örgün eğitim |
Ön Koşullar |
- |
Öğrenim Dili: |
Türkçe |
Dersin Düzeyi: |
Lisans |
Dersin Koordinatörü: |
Elçin YILMAZ IŞIK |
Dersin Amacı: |
Öğrencilerin gayrimenkul pazarlama faaliyetleri ve gayrimenkul pazarlamasının genel ilkeleriyle tanışmalarını sağlamak |
Dersin İçeriği: |
Pazarlama kavramının tanımı ve kapsamı, Gayrimenkul pazarlama çevresi, Gayrimenkul pazarının Yapısı, Pazarlama karması, Pazarlama yönetimi |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
- 1- Pazarlama kavramı ve gayrimenkul pazarı hakkında bilgi edindirme
- 2- Gayrimenkul pazarlamasının ilkeleri hakkında bilgi edindirme
- 3- Pazarlama yönetimi becerilerinin geliştirilmesi
|
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri |
Teorik Ders, Ödev, Sınav,Sunum |
Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
1 |
Pazarlamanın Tanımı, Kapsamı, Gelişimi, Pazarlama Kavramı |
|
2 |
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Sektörü |
|
3 |
Gayrimenkul Pazarlama Çevresi, Gayrimenkul İşletmelerinde Stratejik Planlama ve Pazarlamanın Rolü |
|
4 |
Gayrimenkul Pazarlamasında Araştırma ve Bilgi Sistemi |
|
5 |
Gayrimenkulün ve Gayrimenkul Pazarının Özellikleri |
|
6 |
Gayrimenkul Pazarlamasında Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçimi |
|
7 |
Gayrimenkul Pazarlamasının İlkeleri: Ürün |
|
8 |
Gayrimenkul Pazarlamasının İlkeleri: Fiyat |
|
9 |
Gayrimenkul Pazarlamasının İlkeleri: Tutundurma (Pazarlama İletişimi) |
|
10 |
Gayrimenkul Pazarlamasında Satış ve Satış Süreci |
|
11 |
Gayrimenkul Pazarlamasında Aracı İşletmeler |
|
12 |
Gayrimenkul Pazarlamasında Satış ve Satış Süreci |
|
13 |
Proje Sunumları |
|
14 |
Proje Sunumları |
|
Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.