DERS TANITIM ve UYGULAMA BİLGİLERİ

Dersin Adı Kodu Yarıyıl T+U+L (saat/hafta) Türü (Z / S) Yerel Kredi AKTS
Oyun ve Siber Oyun Tasarımı CF 471 Bahar 02+02+00 Zorunlu 3 6
Akademik Birim:
Öğrenim Türü: Örgün eğitim
Ön Koşullar Yok
Öğrenim Dili: İngilizce
Dersin Düzeyi: Lisans
Dersin Koordinatörü: Özgü Ertaş
Dersin Amacı:
Dersin İçeriği:
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ):
  • 1- bu alanın çevirisi henüz girilmemiş.
  • 2- bu alanın çevirisi henüz girilmemiş.
  • 3- bu alanın çevirisi henüz girilmemiş.
  • 4- bu alanın çevirisi henüz girilmemiş.
  • 5- bu alanın çevirisi henüz girilmemiş.
  • 6- bu alanın çevirisi henüz girilmemiş.
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri


HAFTALIK PROGRAM

HaftaKonularÖn Hazırlık
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14


ZORUNLU ve ÖNERİLEN OKUMALAR



DİĞER KAYNAKLAR



DEĞERLENDİRME SİSTEMİ

Yarıyıl İçi ÇalışmalarıSayıKatkı Payı (%)
Proje 1 30
Ara Sınavlar/Sözlü Sınavlar/Kısa Sınavlar 1 30
Final Sınavı 1 40
Total: 3 100


İŞ YÜKÜ HESAPLAMASI

EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Ders Saati14848
Proje13030
Ara Sınavlar/Sözlü Sınavlar/Kısa Sınavlar13030
Final Sınavı14242
Toplam İş Yükü (saat):150


PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ

# PY1 PY2 PY3 PY4 PY5 PY6 PY7 PY8 PY9 PY10 PY11
OC1 1 1 1 2 2 3 1 3 3 1 1
OC2 1 1 3 2 3 2 3 2 3 2 1
OC3 3 1 3 2 3 3 3 1 3 2 1
OC4 3 1 1 3 2 3 2 3 3 2 1
OC5 2 1 3 2 3 3 3 2 3 2 1
OC6 2 1 2 2 3 3 3 3 3 2 1