Akademik Birim: |
Reklamcılık |
Öğrenim Türü: |
Örgün eğitim |
Ön Koşullar |
Yok |
Öğrenim Dili: |
İngilizce |
Dersin Düzeyi: |
Lisans |
Dersin Koordinatörü: |
Perrin ÖGÜN EMRE |
Dersin Amacı: |
Bu dersi alan öğrencilerin, tüketiciyi ve reklam vereni anlama ve yorumlama becerileri kazanmaları
reklamcılığın ve mecraların değişen dünya ile birlikte daha yaratıcı ve etkili kullanımı ile ilgili örnekler üzerinden geleceğin iletişim dünyasını anlamaları ve öngörmeye hazırlıklı olmaları ve mecra pazarlaması konusunda genel bilgi edinmeleri beklenmektedir. |
Dersin İçeriği: |
Reklamcılıkta yeni eğilimler, reklamcılığın, tüketicilerin ve mecraların yeni eğilimler doğrultusunda değişimi ve gelecekteki konumu, fikir doğrultusunda oluşan yeni mecralar, gerilla reklamcılık, örnekler üzerinde sunumlar, mecra pazarlaması |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
- 1- Geleneksel reklamcılığın sağladığı becerilerle geleceğin reklamcılığı üzerine düşünmek, yorumlamak ve öngörme becerisi kazanmak
- 2- Fikir kendi mecrasını yaratır sözünden hareketle yaratıcı mecra uygulama örnekleri üzerinde konuşabilecek ve yorumlayabilmek.
- 3- Fikri geliştirmenin yanı sıra sunma becerileri edinmek
|
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri |
Ders okumaları ve tartışma |
Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
1 |
Giriş |
|
2 |
Yıl 2020 sunumu: TV reklamlarında yeni eğilimler |
|
3 |
Yıl 2020 sunumu: TV reklamlarına inovatif örnekler |
TV reklamlarında inovatif örnekler getirilecek |
4 |
Yıl 2020 sunumu: Açıkhava reklamcılığında yeni eğilimler |
|
5 |
Yıl 2020 sunumu: Açıkhava reklamlarına inovatif örnekler |
Açıkhava reklamlarına inovatif örnekler getirilecek |
6 |
Yıl 2020 sunumu: Yeni medya reklamlarında yeni eğilimler |
|
7 |
Yıl 2020 sunumu: Yeni medya reklamlarına inovatif örnekler |
Yeni medya reklamlarına inovatif örnekler getirilecek |
8 |
Usta reklamcılardan seçme sözlerin yorumu |
|
9 |
Sunum ve toplantı |
|
10 |
Yıl 2020 sunumu: Stratejik yeni eğilimler |
|
11 |
Yıl 2020 sunumu: Stratejik yeni eğilimlere örnekler |
Stratejik yeni eğilimlere örnekler getirilecek |
12 |
Dönem ödevi |
Sunum konusu hakkında eğitmene bilgi verilecek |
13 |
Dönem ödevi sunumları |
Sunum ders saati dışında hazırlanacak |
14 |
Dönem ödevi sunumları |
Sunum ders saati dışında hazırlanacak |
Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.