Akademik Birim: |
Halkla İlişkiler ve Tanıtım |
Öğrenim Türü: |
Örgün eğitim |
Ön Koşullar |
Yok |
Öğrenim Dili: |
İngilizce |
Dersin Düzeyi: |
Lisans |
Dersin Koordinatörü: |
İrem İNCEOĞLU |
Dersin Amacı: |
Dersin sonucunda öğrenciler, profesyonel anlamda, sosyal medyayı pazarlama odaklı halkla ilişkiler kampanyaları için kullanma becerisine sahip olacaklardır. |
Dersin İçeriği: |
Bu ders öğrencilere, içerik yaratmak ve sosyal medya dünyasının kapılarını açmaktadır. Ayrıca bu ders, pazarlama odaklı halkla ilişkiler kampanyalarına Facebook, Linkedin, YouTube, Twitter, Google+, mobil ve diğer etkin sosyal mecraların nasıl dahil edilerek hedef kitleye ulaşılabileceğini teoriler, pratikler ve örnek markalarla göstermektedir. |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
- 1- Pazarlama odaklı hakla ilişkiler tarihi ve araçlarını kavramak.
- 2- Sosyal medya tarihi ve ekosistemini kavramak.
- 3- Online pazarlama odaklı halkla ilişkiler stratejileri ve taktikleri uygulamak.
- 4- Markaya yönelik online iletişim stratejileri yaratmak.
- 5- Sosyal medya içine markaları çekmek için yöntemler ve süreçler geliştirmek
|
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri |
Ders Anlatımı, Tartışma, Öğrenci sunumları |
Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.