Akademik Birim: |
Halkla İlişkiler ve Tanıtım |
Öğrenim Türü: |
Örgün eğitim |
Ön Koşullar |
Yok |
Öğrenim Dili: |
İngilizce |
Dersin Düzeyi: |
Lisans |
Dersin Koordinatörü: |
İrem İNCEOĞLU |
Dersin Amacı: |
Dersin amacı kişi, marka ve kurumların online itibar yönetimlerini planlama, uygulama ve itibar yönetiminin stratejilerini geliştirme yetisine sahip olmaktır. Ders online olarak yürütüen itibar yönetimine dair genel bir perspektif kazandırmayı hedeflemektedir. |
Dersin İçeriği: |
Çağımızda online itibar yönetimi değişen iletişim dinamiklerinin en önemli öğelerindendir. Online itibar yönetimiyle, markalar, şirketler, bireyler ve siyasi partiler arzu edilen görünürlüğü sağlamakta ve kendilerine yönelik algıyı yönetebilmektedirler. Bu görünürlüğün ve algı yönetiminin devamını sağlamak için farklı platformlarda arama motoru optimizasyonu, online içerik yönetimi, online kimlik yönetimi, yeni medya yönetimi, kriz yönetimi gibi pek çok pratik uygulanmaktadır. Bu ders, online itibar yönetimine dair bu pek çok başlığı ve dinamiklerini seminerler, tartışmalar, sunumlar ve ödevler aracılığıyla interaktif bir biçimde öğretmeyi hedeflemektedir. |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
- 1- Online itibar yönetimini tanımlama ve online itibar yönetiminin iletişim stratejileriyle yaratılma ve sürdürülme mekanizmalarını kavramak
- 2- Dijital iletişimle ilgili stratejik bir kavrayış geliştirmek
- 3- Online itibar yönetimi vakalarını incelerken semiyotik yöntemini kullanmak üzere analitik düşünme yetilerini geliştirmek
- 4- Vaka çalışmaları aracılığıyla eleştirel düşünme yetilerini geliştirmek
|
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri |
Ders anlatımları, Tartışmalar, Vaka çalışmaları, Ödevler |
Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.