DERS TANITIM ve UYGULAMA BİLGİLERİ
Dersin Adı |
Kodu |
Yarıyıl |
T+U+L (saat/hafta) |
Türü (Z / S) |
Yerel Kredi |
AKTS |
English II (ADL) |
FL 102 |
Bahar |
02+00+00 |
Zorunlu |
2 |
4 |
Akademik Birim: |
|
Öğrenim Türü: |
Örgün eğitim |
Ön Koşullar |
Yok |
Öğrenim Dili: |
İngilizce |
Dersin Düzeyi: |
Önlisans |
Dersin Koordinatörü: |
Murat AKBIYIK |
Dersin Amacı: |
|
Dersin İçeriği: |
|
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
- 1- Yabancı Dil (İngilizce) II dersinden başarıyla geçen öğrenciler, Diller İçin Avrupa Ortak Öneriler Çerçevesi?ne göre;
İlgi alanıyla ilgili cümleleri ve sıkça kullanılan anlatımları (örneğin kişi ve aileyle ilgili bilgileri, alışveriş, iş, yakın çevre) anlayabilir.
- 2- Bilinen alışılmış konularda, doğrudan doğruya bilgi alışverişi söz konusu olduğunda, alışılagelmiş, basit durumlarda kendini ifade edebilir.
- 3- Geçmişi, eğitimi, çevresi ve doğrudan gereksinimleriyle bağlantılı şeyleri basit dilsel araçlar yardımıyla anlatabilir.
- 4- Deneyim ve olaylar hakkında bilgi verebilir; hayal, beklenti, amaç ve hedeflerini anlatabilir, tasarı ve görüşlerinin kısa gerekçelerini gösterir ya da bunlara açıklamalar getirebilir.
|
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri |
|
HAFTALIK PROGRAM
Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
1 |
Kişisel Bilgiler |
|
2 |
Geniş Zaman ve Şimdiki Zaman |
|
3 |
Günlük Aktiviteler |
|
4 |
Olumlu-Olumsuz-Soru Cümleleri |
|
5 |
Hukuk/Adalet Alanında İngilizce |
|
6 |
Geçmiş Zaman |
|
7 |
Şimdiki Zamanın Hikayesi |
|
8 |
Okuma Parçaları |
|
9 |
Okuma Parçaları |
|
10 |
Yazma ve Kelime Bilgisi |
|
11 |
Yazma ve Kelime Bilgisi |
|
12 |
Konuşma Aktiviteleri |
|
13 |
Adalet / Hukuk konularıyla ilgili Kelime Çalışmaları |
|
14 |
Genel Değerlendirme |
|
Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.
ZORUNLU ve ÖNERİLEN OKUMALAR
DİĞER KAYNAKLAR
DEĞERLENDİRME SİSTEMİ
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Sayı | Katkı Payı (%) |
Katılım |
1 |
10 |
Ödev |
4 |
20 |
Ara Sınavlar/Sözlü Sınavlar/Kısa Sınavlar |
1 |
30 |
Final Sınavı |
1 |
40 |
Total: |
7 |
100 |
İŞ YÜKÜ HESAPLAMASI
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|
Ders Saati | 14 | 2 | 28 |
Ödev | 10 | 3 | 30 |
Dersle İlgili Sınıf Dışı Etkinlikler | 4 | 3 | 12 |
Ara Sınavlar/Sözlü Sınavlar/Kısa Sınavlar | 2 | 6 | 12 |
Final Sınavı | 3 | 6 | 18 |
Toplam İş Yükü (saat): | 100 |
1 AKTS = 25 saatlik iş yükü
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ
# |
PY1 |
PY2 |
PY3 |
PY4 |
PY5 |
PY6 |
PY7 |
PY8 |
OC1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
OC2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
OC3 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
OC4 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Katkı Düzeyi: 1 Düşük, 2 Orta, 3 Yüksek
Dersin Adı |
Kodu |
Yarıyıl |
T+U+L (saat/hafta) |
Türü (Z / S) |
Yerel Kredi |
AKTS |
English II (ADL) |
FL 102 |
Bahar |
02+00+00 |
Zorunlu |
2 |
4 |
Akademik Birim: |
|
Öğrenim Türü: |
Örgün eğitim |
Ön Koşullar |
Yok |
Öğrenim Dili: |
İngilizce |
Dersin Düzeyi: |
Önlisans |
Dersin Koordinatörü: |
Murat AKBIYIK |
Dersin Amacı: |
|
Dersin İçeriği: |
|
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
- 1- Yabancı Dil (İngilizce) II dersinden başarıyla geçen öğrenciler, Diller İçin Avrupa Ortak Öneriler Çerçevesi?ne göre;
İlgi alanıyla ilgili cümleleri ve sıkça kullanılan anlatımları (örneğin kişi ve aileyle ilgili bilgileri, alışveriş, iş, yakın çevre) anlayabilir.
- 2- Bilinen alışılmış konularda, doğrudan doğruya bilgi alışverişi söz konusu olduğunda, alışılagelmiş, basit durumlarda kendini ifade edebilir.
- 3- Geçmişi, eğitimi, çevresi ve doğrudan gereksinimleriyle bağlantılı şeyleri basit dilsel araçlar yardımıyla anlatabilir.
- 4- Deneyim ve olaylar hakkında bilgi verebilir; hayal, beklenti, amaç ve hedeflerini anlatabilir, tasarı ve görüşlerinin kısa gerekçelerini gösterir ya da bunlara açıklamalar getirebilir.
|
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri |
|
HAFTALIK PROGRAM
Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
1 |
Kişisel Bilgiler |
|
2 |
Geniş Zaman ve Şimdiki Zaman |
|
3 |
Günlük Aktiviteler |
|
4 |
Olumlu-Olumsuz-Soru Cümleleri |
|
5 |
Hukuk/Adalet Alanında İngilizce |
|
6 |
Geçmiş Zaman |
|
7 |
Şimdiki Zamanın Hikayesi |
|
8 |
Okuma Parçaları |
|
9 |
Okuma Parçaları |
|
10 |
Yazma ve Kelime Bilgisi |
|
11 |
Yazma ve Kelime Bilgisi |
|
12 |
Konuşma Aktiviteleri |
|
13 |
Adalet / Hukuk konularıyla ilgili Kelime Çalışmaları |
|
14 |
Genel Değerlendirme |
|
Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.
ZORUNLU ve ÖNERİLEN OKUMALAR
DİĞER KAYNAKLAR
DEĞERLENDİRME SİSTEMİ
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Sayı | Katkı Payı (%) |
Katılım |
1 |
10 |
Ödev |
4 |
20 |
Ara Sınavlar/Sözlü Sınavlar/Kısa Sınavlar |
1 |
30 |
Final Sınavı |
1 |
40 |
Total: |
7 |
100 |
İŞ YÜKÜ HESAPLAMASI
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|
Ders Saati | 14 | 2 | 28 |
Ödev | 10 | 3 | 30 |
Dersle İlgili Sınıf Dışı Etkinlikler | 4 | 3 | 12 |
Ara Sınavlar/Sözlü Sınavlar/Kısa Sınavlar | 2 | 6 | 12 |
Final Sınavı | 3 | 6 | 18 |
Toplam İş Yükü (saat): | 100 |
1 AKTS = 25 saatlik iş yükü
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ
# |
PY1 |
PY2 |
PY3 |
PY4 |
PY5 |
PY6 |
PY7 |
PY8 |
OC1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
OC2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
OC3 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
OC4 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Katkı Düzeyi: 1 Düşük, 2 Orta, 3 Yüksek