Dersin Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U+L (saat/hafta) | Türü (Z / S) | Yerel Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|---|
İngilizce II | EL 102 | Bahar | 03+00+00 | Zorunlu | 3 | 4 |
Akademik Birim: | |
Öğrenim Türü: | Örgün Eğitim |
Ön Koşullar | Yok |
Öğrenim Dili: | İngilizce |
Dersin Düzeyi: | Lisans |
Dersin Koordinatörü: | John Antony Rodenhurst |
Dersin Amacı: | KONUŞMA VE DİNLEME Dönem bitiminde öğrenciler farklı akademik konularda sunum yapabilme ve grup içi tartışma becerisini geliştirmiş olacaklardır. Edinecekleri beceriler aşağıdaki gibidir: - İngilizceyi akıcı şekilde konuşabilme - Kendini İngilizce açık ve kısaca ifade edebilme - Bireysel sunum yapabilme - Bir durum karşısında gerekli iletişim stratejisini kullanabilme - İletişimini geliştirmek için geri bildirim alabilme ve aktarabilme - Detaylı anlama için dinleme becerisini geliştirme - Fikirlerini etkili şekilde bireysel ya da grup içinde paylaşabilme - Münazara yapabilme AKADEMİK KELİME BİLGİSİ Bu ders öğrencilerin sıkça kullanılan akademik kelime bilgisini genişleterek geliştirmeyi amaçlar. |
Dersin İçeriği: | Ünite 2: Learning Online Ünite 3: Changing Roles in the Family Ünite 4: A Healthy Lifestyle Ünite 5: The Influence of the Media Unite 7: The World of Work Ünite 8: Protecting the Environment |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
|
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri | Öğrenci Odaklı Eğitim: İnteraktif |
Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | Dersin tanıtımı ve oryantasyon | |
2 | Unit 2: Seminars and Discussions Recognizing different perspectives Reaching a balanced conclusion Comparing perspectives Summarizing the outcome of a discussion Chairing a discussion Leading a seminar |
|
3 | Unit 2: Seminars and Discussions Recognizing different perspectives Reaching a balanced conclusion Comparing perspectives Summarizing the outcome of a discussion Chairing a discussion Leading a seminar |
Günlük Yazımı ve Ünite Özeti Konu ile İlgili Bir Video |
4 | Unit 3: Examining Underlying Assumption Presenting information from a text Anticipating arguments before a discussion Referring to a text Exchanging opinions |
|
5 | Unit 3: Examining Underlying Assumption Presenting information from a text Anticipating arguments before a discussion Referring to a text Exchanging opinions |
Günlük Yazımı ve Ünite Özeti Konu ile İlgili Bir Video |
6 | SUNUM (15 PUAN) | |
7 | Unit 4: Reading into Speaking Using a text to support your ideas Listening actively Exchanging information Clarifying and confirming understanding |
Günlük Yazımı ve Ünite Özeti Konu ile İlgili Bir Video |
8 | Unit 4: Reading into Speaking Using a text to support your ideas Listening actively Exchanging information Clarifying and confirming understanding |
Günlük Yazımı ve Ünite Özeti Konu ile İlgili Bir Video |
9 | Unit 5: Building up a Discussion Building on what others have said Presenting information from charts Referring to what previous speakers have said Referring to data |
Günlük Yazımı ve Ünite Özeti Konu ile İlgili Bir Video |
10 | Unit 5: Building up a Discussion Building on what others have said Presenting information from charts Referring to what previous speakers have said Referring to data |
Günlük Yazımı ve Ünite Özeti Konu ile İlgili Bir Video |
11 | Unit 7: Supporting Your Point of View Preparing for a discussion by thinking the issues through Finding a focus for a presentation |
Günlük Yazımı ve Ünite Özeti Konu ile İlgili Bir Video |
12 | Unit 8: Collecting and Presenting Data Designing a questionnaire Participating in a debate |
Günlük Yazımı ve Ünite Özeti Konu ile İlgili Bir Video |
13 | Unit 8: Collecting and Presenting Data Designing a questionnaire Participating in a debate |
|
14 | MÜNAZARA (15 PUAN) |
McCormack, Watkins Sebastian (2012). English for Academic Study: SPEAKING, Garnet Education. |
Blackboard`a yüklenen materyaller |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Sayı | Katkı Payı (%) |
---|---|---|
Katılım | 1 | 5 |
Ödev | 5 | 5 |
Sunum/Jüri | 2 | 30 |
Ara Sınavlar/Sözlü Sınavlar/Kısa Sınavlar | 1 | 20 |
Final Sınavı | 1 | 40 |
Total: | 10 | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Saati | 16 | 3 | 48 |
Ödev | 5 | 2 | 10 |
Sunum/Jüriye Hazırlık | 2 | 5 | 10 |
Dersle İlgili Sınıf Dışı Etkinlikler | 14 | 1 | 14 |
Ara Sınavlar/Sözlü Sınavlar/Kısa Sınavlar | 1 | 8 | 8 |
Final Sınavı | 1 | 10 | 10 |
Toplam İş Yükü (saat): | 100 |
# | PY1 | PY2 | PY3 | PY4 | PY5 | PY6 | PY7 | PY8 | PY9 | PY10 | PY11 | PY12 |
OC1 | 3 | 3 | 2 | |||||||||
OC2 | 3 | 3 | 2 | |||||||||
OC3 | 3 | 3 | 2 | |||||||||
OC4 | 2 | 2 | 2 | |||||||||
OC5 | 2 | 2 | 2 | |||||||||
OC6 | 3 | 3 | 2 | |||||||||
OC7 | 2 | 3 | 2 |