Akademik Birim: |
|
Öğrenim Türü: |
Örgün eğitim |
Ön Koşullar |
Yok |
Öğrenim Dili: |
İngilizce |
Dersin Düzeyi: |
Seviye Belirtilmemiş |
Dersin Koordinatörü: |
Aslıgül AYGUN |
Dersin Amacı: |
Öğrencilerin orta düzey de İngilizcen bilgisine sahip olmasını sağlamak.Sömestrin sonunda öğrencilerin,her gün yaptıkları alışkanlıklarından söz etmelerini hem yakın geçmişte hem uzak geçmişte yaşananları anlatabilecekleri cümle yapılarını öğrenmelerini sağlamak, Karşılaştırma ve üstünlük belirten cümleler kurmalarını sağlamak..Öğrencilerin orta düzeyde İngilizce bilgisi ile mezun olmalarını sağlamak.
|
Dersin İçeriği: |
1.Şimdiki zaman etkinliklerinden ve alışkanlık haline getirdikleri olaylardan ve her gün düzenli olarak yaptıkları etkinliklerden söz etmelerini sağlamak.,insanları fiziksel olarak ya da karakter bakımından tanımlamak
2.Geçmişte olup bitmiş ya da geçmişte belli bir zaman diliminde süreklilik gösteren olaylar hakkında konuşmalarını sağlamak.Yer ve zaman zarflarını kullanmayı öğrenmek
3 Yakın gelecek hakkında konuşmak .Edat ve isimlerden oluşan söz öbeklerinin kullanımı
4.Yakın geçmiş hakkında konuşmak.
5.Karşılaştırma ve üstünlük durumları ile ilgili cümleler kurmak.Bir şehri tanımlamak, vücudumuz ve sağlığımız hakkında konuşmak
6.Gelecekle ilgili planları hakkında konuşıak.Sıfat ve edat kullanımı
|
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
- 1- 1. Öğrenciler şimdiki zaman etkinliklerinden ve alışkanlık haline getirdikleri olaylardan ve günlük rutin etkinliklerden söz edebilirler
- 2- 2. Öğrenciler geçmişte yaşanmış bir olay ya da geçmişte süreklilik arz eden bir durum hakkında konuşabilirler
- 3- 3. Öğrenciler yakın gelecek hakkında ya da geleceğe dair planları hakkında konuşmayı öğrenirler.
- 4- 4. Öğrenciler yakın geçmişte yaşanan olaylar hakkında konuşabilirler.
- 5- 5. Öğrenciler karşılaştırma ve üstünlük belirten durumlarla ilgili cümle kurabilirler.
|
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri |
Soru sormaca, grup çalışması, ikili çalışma |
Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
1 |
Soru formatı/ Sık kullanılan eylem dizilimleri |
sayfa; 4,5 |
2 |
2 Geniş zaman zaman/ İnsanların fiziksel özelliklerini ve karakterlerini tanımlama |
sayfa; 6,7 |
3 |
3 Şimdiki zaman/ yer zarfları |
sayfa; 8.9,10 |
4 |
4 Geçmiş zaman/ Tatil hakkında konuşmak |
sayfa;12,13 |
5 |
5Geçmiş zamanın hikayesi/ Yer ve zaman zarfları |
sayfa ;14,15 |
6 |
6 Zaman belirteçleri/Eylem zarfları |
sayfa; 16,17,18 |
7 |
7 Yakın gelecek zaman |
sayfa ;19,20,21 |
8 |
8 Şimdiki zaman / Fiilerin ardından gelen edatlar(arrive in) |
sayfa; 22,23 |
9 |
9 Belirleyen Sıfat Cümlecikleri/Gibi ve örneğin türünde ifade biçimleri |
sayfa; 24,25 |
10 |
10 Yakın geçmiş zaman/ Henüz , şimdi zaten gibi zaman zarfları |
sayfa; 28,29 |
11 |
11 Yakın geçmiş zaman ile geçmiş zamanın karşılaştırması/Yapmak ve etmek ile ilgili kullanımlar |
sayfa; 30 ,31 |
12 |
12 Belgisiz Zamirler/ Sıfatlar |
ssyfa; 32,33 |
13 |
13 Karşılaştırma ve üstünlük belirten durumların öğrenilmesi |
sayfa;36,37 |
14 |
14 Karşılaştırma ve üstünlük belirten durumların öğr enilmesi / Bir şehri tanımlama |
sayfa;38,39,40 |
Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.