DERS TANITIM ve UYGULAMA BİLGİLERİ

Dersin Adı Kodu Yarıyıl T+U+L (saat/hafta) Türü (Z / S) Yerel Kredi AKTS
İngilizce III FL 211 Bahar 02+00+00 Zorunlu 2 4
Akademik Birim:
Öğrenim Türü: Örgün eğitim
Ön Koşullar Yok
Öğrenim Dili: İngilizce
Dersin Düzeyi: Seviye Belirtilmemiş
Dersin Koordinatörü: Aslıgül AYGUN
Dersin Amacı: Öğrencilerin orta düzey de İngilizcen bilgisine sahip olmasını sağlamak.Sömestrin sonunda öğrencilerin,her gün yaptıkları alışkanlıklarından söz etmelerini hem yakın geçmişte hem uzak geçmişte yaşananları anlatabilecekleri cümle yapılarını öğrenmelerini sağlamak, Karşılaştırma ve üstünlük belirten cümleler kurmalarını sağlamak..Öğrencilerin orta düzeyde İngilizce bilgisi ile mezun olmalarını sağlamak.
Dersin İçeriği: 1.Şimdiki zaman etkinliklerinden ve alışkanlık haline getirdikleri olaylardan ve her gün düzenli olarak yaptıkları etkinliklerden söz etmelerini sağlamak.,insanları fiziksel olarak ya da karakter bakımından tanımlamak
2.Geçmişte olup bitmiş ya da geçmişte belli bir zaman diliminde süreklilik gösteren olaylar hakkında konuşmalarını sağlamak.Yer ve zaman zarflarını kullanmayı öğrenmek
3 Yakın gelecek hakkında konuşmak .Edat ve isimlerden oluşan söz öbeklerinin kullanımı
4.Yakın geçmiş hakkında konuşmak.
5.Karşılaştırma ve üstünlük durumları ile ilgili cümleler kurmak.Bir şehri tanımlamak, vücudumuz ve sağlığımız hakkında konuşmak
6.Gelecekle ilgili planları hakkında konuşıak.Sıfat ve edat kullanımı
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ):
  • 1- 1. Öğrenciler şimdiki zaman etkinliklerinden ve alışkanlık haline getirdikleri olaylardan ve günlük rutin etkinliklerden söz edebilirler
  • 2- 2. Öğrenciler geçmişte yaşanmış bir olay ya da geçmişte süreklilik arz eden bir durum hakkında konuşabilirler
  • 3- 3. Öğrenciler yakın gelecek hakkında ya da geleceğe dair planları hakkında konuşmayı öğrenirler.
  • 4- 4. Öğrenciler yakın geçmişte yaşanan olaylar hakkında konuşabilirler.
  • 5- 5. Öğrenciler karşılaştırma ve üstünlük belirten durumlarla ilgili cümle kurabilirler.
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri Soru sormaca, grup çalışması, ikili çalışma


HAFTALIK PROGRAM

HaftaKonularÖn Hazırlık
1 Soru formatı/ Sık kullanılan eylem dizilimleri sayfa; 4,5
2 2 Geniş zaman zaman/ İnsanların fiziksel özelliklerini ve karakterlerini tanımlama sayfa; 6,7
3 3 Şimdiki zaman/ yer zarfları sayfa; 8.9,10
4 4 Geçmiş zaman/ Tatil hakkında konuşmak sayfa;12,13
5 5Geçmiş zamanın hikayesi/ Yer ve zaman zarfları sayfa ;14,15
6 6 Zaman belirteçleri/Eylem zarfları sayfa; 16,17,18
7 7 Yakın gelecek zaman sayfa ;19,20,21
8 8 Şimdiki zaman / Fiilerin ardından gelen edatlar(arrive in) sayfa; 22,23
9 9 Belirleyen Sıfat Cümlecikleri/Gibi ve örneğin türünde ifade biçimleri sayfa; 24,25
10 10 Yakın geçmiş zaman/ Henüz , şimdi zaten gibi zaman zarfları sayfa; 28,29
11 11 Yakın geçmiş zaman ile geçmiş zamanın karşılaştırması/Yapmak ve etmek ile ilgili kullanımlar sayfa; 30 ,31
12 12 Belgisiz Zamirler/ Sıfatlar ssyfa; 32,33
13 13 Karşılaştırma ve üstünlük belirten durumların öğrenilmesi sayfa;36,37
14 14 Karşılaştırma ve üstünlük belirten durumların öğr enilmesi / Bir şehri tanımlama sayfa;38,39,40


ZORUNLU ve ÖNERİLEN OKUMALAR

Pre-Intermediate English File


DİĞER KAYNAKLAR



DEĞERLENDİRME SİSTEMİ

Yarıyıl İçi ÇalışmalarıSayıKatkı Payı (%)
Katılım 14 -
Ödev 4 -
Ara Sınavlar/Sözlü Sınavlar/Kısa Sınavlar 3 50
Final Sınavı 1 50
Total: 22 100


İŞ YÜKÜ HESAPLAMASI

EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Ders Saati14228
Ödev6318
Ara Sınavlar/Sözlü Sınavlar/Kısa Sınavlar31236
Final Sınavı11818
Toplam İş Yükü (saat):100


PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ

# PY1 PY2 PY3 PY4 PY5 PY6 PY7 PY8 PY9 PY10 PY11 PY12
OC1                     2  
OC2                     2  
OC3                     2  
OC4                     2  
OC5