DERS TANITIM ve UYGULAMA BİLGİLERİ
Dersin Adı |
Kodu |
Yarıyıl |
T+U+L (saat/hafta) |
Türü (Z / S) |
Yerel Kredi |
AKTS |
E-Pazarlama |
MIS 529 |
Güz |
03+00+00 |
Seçmeli |
3 |
7.5 |
Akademik Birim: |
Yönetim Bilişim Sistemleri |
Öğrenim Türü: |
Örgün eğitim |
Ön Koşullar |
Yok |
Öğrenim Dili: |
İngilizce |
Dersin Düzeyi: |
Yüksek Lisans |
Dersin Koordinatörü: |
Mahmut Çavur |
Dersin Amacı: |
Bu ders, kurumların İnternet'i pazarlama faaliyetlerini desteklemek için nasıl kullanabileceklerini anlamak için İnternet pazarlamasının tüm yönleri hakkında bilgi vermeyi amaçlamaktadır. |
Dersin İçeriği: |
Bu ders, internet pazarlama araçları ve iş amaçları için kullanılabilecek yöntemlerin güncel halini kapsayacaktır. Sağlam bir dijital pazarlama analizi, strateji ve uygulama oluşturmak için tüm adımları desteklemektedir. Son teknoloji şirketlerinin örnek çalışmaları ile teoriyi uygulamaya entegre etmeyi amaçlamaktadır. |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
|
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri |
Sınıf içi dersler, ödev, sınıf içi alıştırmalar, ara sınav ve final sınavı |
HAFTALIK PROGRAM
Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.
ZORUNLU ve ÖNERİLEN OKUMALAR
Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice (5th Edition).
Dave Chaffey & Fiona Ellis-Chadwick
Prentice Hall. 2012. |
DİĞER KAYNAKLAR
İnternet Pazarlama ile ilgili son araştırmalar hakkında makaleler. |
DEĞERLENDİRME SİSTEMİ
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Sayı | Katkı Payı (%) |
Total: |
0 |
0 |
İŞ YÜKÜ HESAPLAMASI
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|
Toplam İş Yükü (saat): | 0 |
1 AKTS = 25 saatlik iş yükü
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ
# |
PY1 |
PY2 |
PY3 |
PY4 |
PY5 |
PY6 |
PY7 |
PY8 |
PY9 |
Katkı Düzeyi: 1 Düşük, 2 Orta, 3 Yüksek