Dersin Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U+L (saat/hafta) | Türü (Z / S) | Yerel Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|---|
Bilişsel Psikoloji | PSY 232 | Bahar | 03+00+00 | Zorunlu | 3 | 6 |
Akademik Birim: | |
Öğrenim Türü: | Örgün eğitim |
Ön Koşullar | Yok |
Öğrenim Dili: | İngilizce |
Dersin Düzeyi: | Seviye Belirtilmemiş |
Dersin Koordinatörü: | Ahu GÖKÇE |
Dersin Amacı: | Bu dersin amacı, bilgi işleme modeli esasına dayanarak insanın bilişsel ve zihinsel süreçlerinin çeşitli yaklaşımlar ele alınarak öğrencilere tanıtılmasıdır. Algı, dikkat, hafıza, dil, akıl yürütme ve problem çözme süreçlerine kuramsal modeller çerçevesinde odaklanılır. |
Dersin İçeriği: | Bu derste bilişsel psikoloji alanına giriş yapılacak, bireylerin bilgiyi algılama, depolama, iletişme ve diğer kullanma şekilleri incelenecektir. |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
|
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri | Ders anlatım |
Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | ||
2 | ||
3 | ||
4 | ||
5 | ||
6 | ||
7 | ||
8 | ||
9 | ||
10 | ||
11 | ||
12 | ||
13 | ||
14 |
Goldstein (2011). Cognitive Psychology: Connecting Mind, Research, and Everyday Experience, 3rd Edition. |
Cognitive psychology: a student`s handbook, M.W. Eysenck, M. Keane, Hove (England) New York: Psychology Press, 2005. ? Cognitive psychology: mind and brain, E.E. Smith, S.M. Kosslyn, Upper Saddle, River, N.J.: Pearson/Prentice Hall/Pearson Education International, Upper Saddle, 2009. |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Sayı | Katkı Payı (%) |
---|---|---|
Total: | 0 | 0 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Toplam İş Yükü (saat): | 0 |
# | PY1 | PY2 | PY3 | PY4 | PY5 | PY6 | PY7 | PY8 | PY9 | PY10 | PY11 | PY12 |
OC1 | ||||||||||||
OC2 | ||||||||||||
OC3 | ||||||||||||
OC4 |