Akademik Birim: |
işletme |
Öğrenim Türü: |
Örgün Eğitim |
Ön Koşullar |
Yok |
Öğrenim Dili: |
İngilizce |
Dersin Düzeyi: |
Yüksek Lisans |
Dersin Koordinatörü: |
Ezgi MERDİN UYGUR |
Dersin Amacı: |
Bu dersin amacı marka yönetimine dair temel terim, konseptleri ve marka yönetimine dair aktiviteleri öğrencilere sunarken ileri düzeyde düşünme, araştırma ve eleştirme yetisi kazandırmaktır. |
Dersin İçeriği: |
Marka Yönetimi dersi marka yönetiminin temellerini içerirken aynı zamanda marka yönetiminin süreci, bu süreci etkileyen faktörler, marka yönetiminde kullanılan ve şirketlere rekabetçi avantaj sağlayan pazarlama ve şirket aktivitelerine de geniş bir bakış açısı sağlanacaktır. |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
- 1- Marka yönetimi terimlerine hakim olmak
- 2- • Kritik bir marka analiz raporunu hazırlayabilmek
- 3- • Marka ile ilgili güncel ve sosyal sorunları tartışabilmek
- 4- • Akademik makale okuma ve tartışma deneyimi kazanmak
- 5- • Kişisel marka oluşturabilmek
|
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri |
yüzyüze, mini-case ve sunum |
Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ
# |
PY1 |
PY2 |
PY3 |
PY4 |
PY5 |
PY6 |
PY7 |
PY8 |
PY9 |
OC1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OC2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OC3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OC4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OC5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katkı Düzeyi: 1 Düşük, 2 Orta, 3 Yüksek