Akademik Birim: |
Reklamcılık |
Öğrenim Türü: |
Örgün Eğitim |
Ön Koşullar |
Yok |
Öğrenim Dili: |
İngilizce |
Dersin Düzeyi: |
Lisans |
Dersin Koordinatörü: |
Perrin ÖGÜN EMRE |
Dersin Amacı: |
Bu dersi alan öğrencilerin Dijital Reklamcılık Ekosisteminin ana hatlarına ilişkin genel bilgi sahibi olması; müşteri odaklı tasarım yöntemleri kullanarak, etkili gözlem, analiz, planlama, iletişim ve reklamcılık yöntemlerine dair bir anlayış geliştirmesi,
beklenmektedir. |
Dersin İçeriği: |
Ders, dijital reklamcılığın temel stratejilerini konu almaktadır. Analiz ve araştırma araçlarını öğretmek, reklam yatırım getirisini (YG) doğru şekilde ölçmek için büyük önem arz etmektedir. |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
- 1- Önemli dijital platformları/kanalları ve aralarındaki simbiyotik ilişkileri tanımlayabilmek
- 2- Kapsamlı bir dijital pazarlama stratejisi geliştirip planlayabilmek ve uygulayabilmek
- 3- Reklam YG'yi nasıl etkili şekilde ölçeceğini anlamak için, analiz ve araştırma araçlarını kullanabilmek
|
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri |
Örgün Öğretim -Ders içi tartışmalar -Atölye çalışmaları |
Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
1 |
Giriş |
|
2 |
Dijital Reklamcılık |
|
3 |
Dijital Tüketici |
|
4 |
Dijital Reklamcılık Platformları |
|
5 |
Web siteleri, Uygulamalar ve İki Taraflı Piyasalar |
|
6 |
Sosyal Ağlar ve Pazarlama |
|
7 |
İniş Sayfaları ve Talep ve Müşteri Yaratmak |
|
8 |
Dijital Strateji |
|
9 |
Analiz |
|
10 |
Dijital Pazarlama Trendleri |
|
11 |
Hikaye Anlatıcılığının Yükselişi, Kulaktan Kulağa Reklam, Değerlendirmeler ve Reytingler |
|
12 |
Atölye Çalışması: Dijital Kampanya Oluşturma |
|
13 |
Veri Dini |
|
14 |
Genel Ders Değerlendirmesi |
|
Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ
# |
PY1 |
PY2 |
PY3 |
PY4 |
PY5 |
PY6 |
PY7 |
PY8 |
PY9 |
PY10 |
OC1 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
OC2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
OC3 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
Katkı Düzeyi: 1 Düşük, 2 Orta, 3 Yüksek