Akademik Birim: |
Reklamcılık |
Öğrenim Türü: |
Örgün eğitim |
Ön Koşullar |
Yok |
Öğrenim Dili: |
İngilizce |
Dersin Düzeyi: |
Lisans |
Dersin Koordinatörü: |
Perrin ÖGÜN EMRE |
Dersin Amacı: |
Bu dersin amacı, öğrencileri iletişim planlamanın ana dinamikleri ve kavramları & medyanın pazarlama iletişimi kamasındaki değişen rolü ile tanıştırmak; öğrencilere medya planlamada karşılaşacakları ana medya sorunlarına ne şekilde yaklaşabileceklerine dair anlayış kazandırmak; öğrencilerin dijitalleşen dünyada değişen iletişim planlama süreçlerine dair aşinalık kazanmalarını desteklemek |
Dersin İçeriği: |
Ders genel olarak iletişim planlamanın temellerini kapsayacak; dijitalleşmenin çeşitli medya değişkenleri üzerindeki etkilerine odaklanılacaktır. |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
- 1- Pazarlama karmasında iletişim planlamanın rolünü tanımlayabilmek
- 2- İletişim planlamaya dair kavramları ve terminolojiyi bilmek
- 3- Data analitik konusunda genel bilgi sahibi olmak
- 4- Entegre, geniş kapsamlı bir iletişim planı hazırlayabilmek
|
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri |
Konu anlatımları, sınıf içi tartışmalar, sektörden misafir konuşmacılar, vaka paylaşımları, ufuk açıcı videolar |
Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ
# |
PY1 |
PY2 |
PY3 |
PY4 |
PY5 |
PY6 |
PY7 |
PY8 |
PY9 |
PY10 |
OC1 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
OC2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OC3 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
OC4 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
Katkı Düzeyi: 1 Düşük, 2 Orta, 3 Yüksek