| Akademik Birim: |
Hukuk |
| Öğrenim Türü: |
Örgün Eğitim |
| Ön Koşullar |
Yok |
| Öğrenim Dili: |
Türkçe |
| Dersin Düzeyi: |
Lisans |
| Dersin Koordinatörü: |
Esra Hamamcıoğlu |
| Dersin Amacı: |
Dersin amacı akademik tez planı çerçevesinde öğrencilerin ilgili oldukları bir konuyu araştırmalarını, bu sayede akademik araştırma becerilerini geliştirmelerini ve neticesinde bir akademik çalışma ortaya koymalarını sağlamaktır. |
| Dersin İçeriği: |
Hukuk Fakültesi öğrencileri fakülte tarafından belirlenen kurallar çerçevesinde tez danışmalarının denetiminde bitirme tezi hazırlayacaklardır. |
| Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
- 1- Tez yazımından önce planlama yapılmasının öğrenilmesi
- 2- Kaynakça araştırılmasının öğrenilmesi
- 3- Tez yazım sürecinde içerik planlamasının ve kavram bütünlüğünün doğru yapılmasının öğrenilmesi
|
| Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri |
Tez planlaması, kaynakça hazırlanması ve içerik noktasında geri bildirimler ile öğrencilerin tez danışmanlığını yürütmek |
Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.
Hirsch, Ernest, Pratik Hukukta Metod, Ankara, 2009, ISBN: 975-537-078-1.
Karayalçın, Yaşar/Yongalık, Aynur, Hukukta Öğretim - Kaynaklar - Metod Problem Çözme, Ankara, 2008, ISBN: 978-975-537-192-4.
Serozan, Rona, Hukukta Yöntem, İstanbul, 2015, ISBN: 978-605-9263-05-4. |
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ
| # |
PY1 |
PY2 |
PY3 |
PY4 |
PY5 |
PY6 |
PY7 |
PY8 |
PY9 |
PY10 |
| OC1 |
3 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
1 |
2 |
| OC2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
1 |
2 |
| OC3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
1 |
3 |
Katkı Düzeyi: 1 Düşük, 2 Orta, 3 Yüksek