DERS TANITIM ve UYGULAMA BİLGİLERİ
Dersin Adı |
Kodu |
Yarıyıl |
T+U+L (saat/hafta) |
Türü (Z / S) |
Yerel Kredi |
AKTS |
Yüksek Lisans Tezi |
GSE 599 |
Bahar |
00+00+00 |
Zorunlu |
0 |
60 |
Akademik Birim: |
|
Öğrenim Türü: |
Örgün eğitim |
Ön Koşullar |
Yok |
Öğrenim Dili: |
İngilizce |
Dersin Düzeyi: |
Yüksek Lisans |
Dersin Koordinatörü: |
Metin ŞENGÜL |
Dersin Amacı: |
Literatür araştırması yapmayı, bilimsel metotlar kullanarak analiz yapmayı, sonuçları raporlamayı ve sunum hazırlayarak anlatmayı öğrenmek. |
Dersin İçeriği: |
Belirlenen araştırma konusu için literatür taraması yapmak, bilimsel metotları kullanarak analiz yapmak, sonuçları rapor haline getirmek, sunum hazırlamak ve sunum yaparak sonuçları anlatmak. |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
- 1- Literatür taraması yapmayı öğrenmek
- 2- Bilimsel araştırma ve analiz yapmayı öğrenmek
- 3- Sonuçları hazırlanan sunum ile anlatmak
|
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri |
Danışman yönlendirmesi ile |
HAFTALIK PROGRAM
Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
1 |
Tez konusunda serbest çalışma |
|
2 |
Tez konusunda serbest çalışma |
|
3 |
Tez konusunda serbest çalışma |
|
4 |
Tez konusunda serbest çalışma |
|
5 |
Tez konusunda serbest çalışma |
|
6 |
Tez konusunda serbest çalışma |
|
7 |
Tez konusunda serbest çalışma |
|
8 |
Tez konusunda serbest çalışma |
|
9 |
Tez konusunda serbest çalışma |
|
10 |
Tez konusunda serbest çalışma |
|
11 |
Tez konusunda serbest çalışma |
|
12 |
Tez konusunda serbest çalışma |
|
13 |
Tez konusunda serbest çalışma |
|
14 |
Değerlendirme |
|
Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.
ZORUNLU ve ÖNERİLEN OKUMALAR
Literatür taraması ile ulaşılan ilgili makale, bildiri, kitap ve notlar |
DİĞER KAYNAKLAR
DEĞERLENDİRME SİSTEMİ
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Sayı | Katkı Payı (%) |
Sunum/Jüri |
1 |
100 |
Total: |
1 |
100 |
İŞ YÜKÜ HESAPLAMASI
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|
Sunum/Jüriye Hazırlık | 1 | 1500 | 1500 |
Toplam İş Yükü (saat): | 1500 |
1 AKTS = 25 saatlik iş yükü
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ
Katkı Düzeyi: 1 Düşük, 2 Orta, 3 Yüksek