Akademik Birim: |
Uluslararası Ticaret ve Finans Bölümü/ İşletme fakültesi |
Öğrenim Türü: |
Örgün Eğitim |
Ön Koşullar |
Doktora derecesi için gerekli dersleri başarıyla tamamlamış olmak |
Öğrenim Dili: |
İngilizce |
Dersin Düzeyi: |
Doktora |
Dersin Koordinatörü: |
Ömer Lütfi GEBİZLİOĞLU |
Dersin Amacı: |
Araştırma sorusunun açıkça ifadesi, Araştırma hipotezlerinin belirtilmesi, Doğru istatistik yöntemler ve veri bilimi ilkelerine uygun olarak veri derleme/toplama/sağlama, Model kurma,parametre kestirimi ve model doğrulama, Sonuçların çözümlenmesi, Sonuçta finans ve bankacılık alanına gerçek ve özgün katkılar sunan orijinal teori, yöntem ve uygulamalar sunma, Net sonuçlar ortaya çıkarma, tez çalışmalarının yazılması ve savunulması. |
Dersin İçeriği: |
Doktora tezine yönelik çalışmalar |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
- 1- Araştırma probleminin ifade edilmesi
- 2- Araştıra hipotezlerinin ifade edilmesi
- 3- Veri analizi ve model kurma
- 4- İlgili araştırma alanına yönelik teori/yöntem/uygulama ve ampirik doğrulamalar boyutunda gerçek, doğru ve özgün sonuçlar ortaya koyma
- 5- Araştırma çalışmaları ve sonuçlarının yazılı sunumunu yapma
- 6- Özgün bilimsel makaleler, kitaplar, kitap bölümleri, yürüyen araştırma raporları ve mesleki yazılar yazabilme sığasını kazanma ve gerekli yetenekleri geliştirme
|
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri |
Tez araştırması gerçekleştirme, tez danışmanı ile düzgün aralıklarla danışma toplantıları yapma, tez izleme komitesine tez araştırması gelişme raporları sunma |
Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
ÖÇ |
1 |
Araştırma alanı ve konusunda özgün araştırma sonuçları ortaya koymak için çalışmalar |
Bağımsız çalışma, tez danışmanı ve tez izleme komitesi ile danışma toplantıları |
1-6 |
2 |
Araştırma alanı ve konusunda özgün araştırma sonuçları ortaya koymak için çalışmalar |
Bağımsız çalışma, tez danışmanı ve tez izleme komitesi ile danışma toplantıları |
1-6 |
3 |
Araştırma alanı ve konusunda özgün araştırma sonuçları ortaya koymak için çalışmalar |
Bağımsız çalışma, tez danışmanı ve tez izleme komitesi ile danışma toplantıları |
1-6 |
4 |
Araştırma alanı ve konusunda özgün araştırma sonuçları ortaya koymak için çalışmalar |
Bağımsız çalışma, tez danışmanı ve tez izleme komitesi ile danışma toplantıları |
1-6 |
5 |
Araştırma alanı ve konusunda özgün araştırma sonuçları ortaya koymak için çalışmalar |
Bağımsız çalışma, tez danışmanı ve tez izleme komitesi ile danışma toplantıları |
1-6 |
6 |
Araştırma alanı ve konusunda özgün araştırma sonuçları ortaya koymak için çalışmalar |
Bağımsız çalışma, tez danışmanı ve tez izleme komitesi ile danışma toplantıları |
1-6 |
7 |
Araştırma alanı ve konusunda özgün araştırma sonuçları ortaya koymak için çalışmalar |
Bağımsız çalışma, tez danışmanı ve tez izleme komitesi ile danışma toplantıları |
1-6 |
8 |
Araştırma alanı ve konusunda özgün araştırma sonuçları ortaya koymak için çalışmalar |
Bağımsız çalışma, tez danışmanı ve tez izleme komitesi ile danışma toplantıları |
1-6 |
9 |
Araştırma alanı ve konusunda özgün araştırma sonuçları ortaya koymak için çalışmalar |
Bağımsız çalışma, tez danışmanı ve tez izleme komitesi ile danışma toplantıları |
1-6 |
10 |
Araştırma alanı ve konusunda özgün araştırma sonuçları ortaya koymak için çalışmalar |
Bağımsız çalışma, tez danışmanı ve tez izleme komitesi ile danışma toplantıları |
1-6 |
11 |
Araştırma alanı ve konusunda özgün araştırma sonuçları ortaya koymak için çalışmalar |
Bağımsız çalışma, tez danışmanı ve tez izleme komitesi ile danışma toplantıları |
1-6 |
12 |
Araştırma alanı ve konusunda özgün araştırma sonuçları ortaya koymak için çalışmalar |
Bağımsız çalışma, tez danışmanı ve tez izleme komitesi ile danışma toplantıları |
1-6 |
13 |
Araştırma alanı ve konusunda özgün araştırma sonuçları ortaya koymak için çalışmalar |
Bağımsız çalışma, tez danışmanı ve tez izleme komitesi ile danışma toplantıları |
1-6 |
14 |
Araştırma alanı ve konusunda özgün araştırma sonuçları ortaya koymak için çalışmalar |
Bağımsız çalışma, tez danışmanı ve tez izleme komitesi ile danışma toplantıları |
1-6 |
Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ
# |
PY1 |
PY2 |
PY3 |
PY4 |
PY5 |
PY6 |
PY7 |
PY8 |
PY9 |
OC1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OC2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OC3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OC4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OC5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OC6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katkı Düzeyi: 1 Düşük, 2 Orta, 3 Yüksek