DERS TANITIM ve UYGULAMA BİLGİLERİ

Dersin Adı Kodu Yarıyıl T+U+L (saat/hafta) Türü (Z / S) Yerel Kredi AKTS
E-Pazarlama MIS 529 Güz 03+00+00 Seçmeli 3 7.5
Akademik Birim: Yönetim Bilişim Sistemleri
Öğrenim Türü: Örgün eğitim
Ön Koşullar Yok
Öğrenim Dili: İngilizce
Dersin Düzeyi: Yüksek Lisans
Dersin Koordinatörü: Mahmut Çavur
Dersin Amacı: Bu ders, kurumların İnternet'i pazarlama faaliyetlerini desteklemek için nasıl kullanabileceklerini anlamak için İnternet pazarlamasının tüm yönleri hakkında bilgi vermeyi amaçlamaktadır.
Dersin İçeriği: Bu ders, internet pazarlama araçları ve iş amaçları için kullanılabilecek yöntemlerin güncel halini kapsayacaktır. Sağlam bir dijital pazarlama analizi, strateji ve uygulama oluşturmak için tüm adımları desteklemektedir. Son teknoloji şirketlerinin örnek çalışmaları ile teoriyi uygulamaya entegre etmeyi amaçlamaktadır.
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ):
    Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri Sınıf içi dersler, ödev, sınıf içi alıştırmalar, ara sınav ve final sınavı


    HAFTALIK PROGRAM

    HaftaKonularÖn Hazırlık


    ZORUNLU ve ÖNERİLEN OKUMALAR

    Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice (5th Edition).
    Dave Chaffey & Fiona Ellis-Chadwick
    Prentice Hall. 2012.


    DİĞER KAYNAKLAR

    İnternet Pazarlama ile ilgili son araştırmalar hakkında makaleler.


    DEĞERLENDİRME SİSTEMİ

    Yarıyıl İçi ÇalışmalarıSayıKatkı Payı (%)
    Katılım - -
    Laboratuvar - -
    Uygulama - -
    Arazi Çalışması - -
    Proje - -
    Ödev - -
    Sunum/Jüri - -
    Derse Özgü Staj - -
    Diğer Uygulamalar (seminer, stüdyo kritiği, workshop vb.) - -
    Dersle İlgili Sınıf Dışı Etkinlikler (okuma, bireysel çalışma vb.) - -
    Ara Sınavlar/Sözlü Sınavlar/Kısa Sınavlar - -
    Final Sınavı - -
    Total: 0 0


    İŞ YÜKÜ HESAPLAMASI

    EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
    Toplam İş Yükü (saat):0


    PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ

    # PY1 PY2 PY3 PY4 PY5 PY6 PY7 PY8 PY9 PY10 PY11 PY12