Akademik Birim: |
Yönetim Bilişim Sistemleri |
Öğrenim Türü: |
Örgün eğitim |
Ön Koşullar |
Yok |
Öğrenim Dili: |
İngilizce |
Dersin Düzeyi: |
Yüksek Lisans |
Dersin Koordinatörü: |
Mehmet Aydın |
Dersin Amacı: |
Sosyal medya yönetimi ve sosyal medya analitik alanında Kuramsal-bilgi ve pratik uygulama becerisinin geliştirilmesi. Web 2.0 ve 3.0 paradigma değişimi ve sosyal medya analitikte yenilikleri verinin işten zekaya dönüşmesini sağlayacak bilgi ve becerinin geliştirilmesi |
Dersin İçeriği: |
Yönetimsel ve operasyonel özellikleri ile web ve sosyal medya analitik, sosyal medyada analitiğinin 7 katmanda irdelenmesi, içerik analitik teknikleri, ağ ve ilişki analitik teknikleri, lokasyon ve mobil web analitik, büyük veri kapsamında web ve sosyal medya analitik tekniklerinin kullanılması |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
|
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri |
Yüz yüze, proje takım çalışması, vaka analizi, analitik ara ve gereçlerin kullanımı |
Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.
Social Media Management: Zeng, D., Chen, H., Lusch, R., & Li, S. H. (2010). Social media analytics and intelligence. IEEE Intelligent Systems, 25(6), 13-16.
Montalvo, R. E. (2011). Social media management. International Journal of Management and Information Systems, 15(3), 91-96
Web Analytics 2.0, Avinash Kaushik, Wiley Publishing, ISBN: 978-0-470-13065-0
In addition to the textbook we shall use case studies and some chapters from Analyzing Social Media Networks with NodeXL: Insights from a Connected World, ISBN-13: 978-0123822291 |
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ
# |
PY1 |
PY2 |
PY3 |
PY4 |
PY5 |
PY6 |
PY7 |
PY8 |
PY9 |
PY10 |
PY11 |
PY12 |
Katkı Düzeyi: 1 Düşük, 2 Orta, 3 Yüksek