Akademik Birim: |
Yönetim Bilişim Sistemleri |
Öğrenim Türü: |
Örgün Eğitim |
Ön Koşullar |
Yok |
Öğrenim Dili: |
İngilizce |
Dersin Düzeyi: |
Doktora |
Dersin Koordinatörü: |
Mahmut Çavur |
Dersin Amacı: |
Bu dersin amacı, öğrencilerin yeni girişim fırsatlarını keşfetmeleri, girişimlerin iş modellerini anlamaları, dijital ilk dünyadaki ürün ve hizmetler için en uygun pazarlama stratejisini geliştirmek için sorunları analiz etmeleri için çerçeveler ve kavramsal araçlar geliştirmektir. Dijital pazarlama ve müşteri yönetimi odaklı girişimcilik girişiminde girişimcilik girişiminde bulunma ve satış ve pazarlama gibi pazarlama temalarını keşfedeceğiz. Kurs aynı zamanda hacker'ların kültürünü ve yaklaşımını birleştiren modern pazarlama teknikleri seti olan büyüme korsanlığını keşfedecek; viral pazarlama ve sosyal etkileyicilerin kullanımı gibi zor problemleri çözmek için yaratıcı yaklaşımlar bulmak. |
Dersin İçeriği: |
Ders, pazarlama ile ilgilenen ve girişimciliğe kişisel ya da profesyonel bir ilgi duyan, bir başlangıç girişimini başlatan, bir işe başlayan, herhangi bir büyüklükte bir girişimcilik şirketinde pazarlama işini üstlenen ya da bir girişim sermayesi şirketi, özel sermayeye katılmayı ümit eden öğrenciler için tasarlanmıştır. |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
|
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri |
Anlatım, okuma ödevleri, vakalar, sınıf tartışmaları ve davetli konuşmacılar. Niteliksel tartışmaları desteklemek için nicel yöntemlerle ilgili birkaç ders verilecektir. Gerektiğinde, bu tür tartışmalara yardımcı olacak özel yazılımlar öğrencilere dağıtılacaktır. |
Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.