DERS TANITIM ve UYGULAMA BİLGİLERİ

Dersin Adı Kodu Yarıyıl T+U+L (saat/hafta) Türü (Z / S) Yerel Kredi AKTS
Girişimcilik Pazarlaması MIS 637 Güz 03+00+00 Seçmeli 3 7.5
Akademik Birim: Yönetim Bilişim Sistemleri
Öğrenim Türü: Örgün Eğitim
Ön Koşullar Yok
Öğrenim Dili: İngilizce
Dersin Düzeyi: Doktora
Dersin Koordinatörü: Mahmut Çavur
Dersin Amacı: Bu dersin amacı, öğrencilerin yeni girişim fırsatlarını keşfetmeleri, girişimlerin iş modellerini anlamaları, dijital ilk dünyadaki ürün ve hizmetler için en uygun pazarlama stratejisini geliştirmek için sorunları analiz etmeleri için çerçeveler ve kavramsal araçlar geliştirmektir. Dijital pazarlama ve müşteri yönetimi odaklı girişimcilik girişiminde girişimcilik girişiminde bulunma ve satış ve pazarlama gibi pazarlama temalarını keşfedeceğiz. Kurs aynı zamanda hacker'ların kültürünü ve yaklaşımını birleştiren modern pazarlama teknikleri seti olan büyüme korsanlığını keşfedecek; viral pazarlama ve sosyal etkileyicilerin kullanımı gibi zor problemleri çözmek için yaratıcı yaklaşımlar bulmak.
Dersin İçeriği: Ders, pazarlama ile ilgilenen ve girişimciliğe kişisel ya da profesyonel bir ilgi duyan, bir başlangıç ​​girişimini başlatan, bir işe başlayan, herhangi bir büyüklükte bir girişimcilik şirketinde pazarlama işini üstlenen ya da bir girişim sermayesi şirketi, özel sermayeye katılmayı ümit eden öğrenciler için tasarlanmıştır.
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ):
    Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri Anlatım, okuma ödevleri, vakalar, sınıf tartışmaları ve davetli konuşmacılar. Niteliksel tartışmaları desteklemek için nicel yöntemlerle ilgili birkaç ders verilecektir. Gerektiğinde, bu tür tartışmalara yardımcı olacak özel yazılımlar öğrencilere dağıtılacaktır.


    HAFTALIK PROGRAM

    HaftaKonularÖn Hazırlık


    ZORUNLU ve ÖNERİLEN OKUMALAR

    1. McGrath, R. G., and MacMillan, "Discovery-Driven Planning," Harvard BusinessReview, July-August, 1995 (Reprint No. 95406).
    2. Rich, S. R., and D. E. Gumpert, “How to Write a Winning Business Plan," Harvard Business Review, May-June, 1985 (Reprint No. 85314).


    DİĞER KAYNAKLAR

    1. Morgan, H. L., A. Kallianpur, and L. M. Lodish, "Entrepreneurial Marketing," Lessons from Wharton's Pioneering MBA Course, John Wiley & Sons, 2001.
    2. Aaker, D. A., Strategic Market Management, John Wiley & Sons, 1998.


    DEĞERLENDİRME SİSTEMİ

    Yarıyıl İçi ÇalışmalarıSayıKatkı Payı (%)
    Katılım - -
    Laboratuvar - -
    Uygulama - -
    Arazi Çalışması - -
    Proje - -
    Ödev - -
    Sunum/Jüri - -
    Derse Özgü Staj - -
    Diğer Uygulamalar (seminer, stüdyo kritiği, workshop vb.) - -
    Dersle İlgili Sınıf Dışı Etkinlikler (okuma, bireysel çalışma vb.) - -
    Ara Sınavlar/Sözlü Sınavlar/Kısa Sınavlar - -
    Final Sınavı - -
    Total: 0 0


    İŞ YÜKÜ HESAPLAMASI

    EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
    Toplam İş Yükü (saat):0


    PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ

    # PY1 PY2 PY3 PY4 PY5 PY6 PY7 PY8 PY9 PY10 PY11 PY12