| Akademik Birim: |
İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı Bölümü |
| Öğrenim Türü: |
Örgün Eğitim |
| Ön Koşullar |
- |
| Öğrenim Dili: |
İngilizce |
| Dersin Düzeyi: |
Lisans |
| Dersin Koordinatörü: |
- - |
| Dersin Amacı: |
1. Mimari kültürü keşfetmek
2. Üretim sürecinde deneyim kazanmak
3. Malzeme performatifliğini keşfetmek
4. Son ürün ve onun yaratım sürecini sunmak |
| Dersin İçeriği: |
Farklı özelliklere sahip malzemeler ve üretim süreçleri hakkında dersler işlenecektir. Öğrenciler malzeme performatifliğini keşfedebilecekleri projeler üzerinde çalışarak dönem içerisinde sunacaklardır. Dönem sonunda öğrencilerin çalışmalarının sergilenmesi öngörülür. |
| Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
- 1- 1. Yapım süreci
- 2- 2. İmalatın mimari kültürdeki uzantıları
- 3- 3. Kritik düşünme
- 4- 4. Son üründe tasarım sürecini sunmak
|
| Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri |
Konu anlatımı, sunum, çalıştay, sergi |
| Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
| 1 |
Saha gezisi |
|
| 2 |
Konu anlatımı, kağıt strüktür ödevi |
|
| 3 |
Konu anlatımı, kağıt strüktür stüdyo çalışması |
|
| 4 |
Konu anlatımı, kağıt strüktür teslim ve forum |
|
| 5 |
Konu anlatımı, tel strüktür ödevi |
|
| 6 |
Konu anlatımı, tel strüktür stüdyo çalışması |
|
| 7 |
Konu anlatımı, tel strüktür teslim ve forum |
|
| 8 |
Konu anlatımı, plastik deneyleme ödevi |
|
| 9 |
Konu anlatımı, plastik deneyleme stüdyo çalışması |
|
| 10 |
Konu anlatımı, plastik deneyleme stüdyo çalışması |
|
| 11 |
Konu anlatımı, plastik deneyleme teslim ve forum |
|
| 12 |
Sergi projesi ve sunum |
|
| 13 |
Sergi stüdyo çalışması |
|
| 14 |
Sergi |
|
Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ
| # |
PY1 |
PY2 |
PY3 |
PY4 |
PY5 |
PY6 |
PY7 |
PY8 |
PY9 |
PY10 |
PY11 |
| OC1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| OC2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| OC3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| OC4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katkı Düzeyi: 1 Düşük, 2 Orta, 3 Yüksek