Akademik Birim: |
Psikoloji |
Öğrenim Türü: |
Örgün Eğitim |
Ön Koşullar |
Yok |
Öğrenim Dili: |
İngilizce |
Dersin Düzeyi: |
Lisans |
Dersin Koordinatörü: |
- - |
Dersin Amacı: |
1. Çocuk psikopatolojisi teorik altyapısını tanımlamayı, açıklayabilmeyi ve yorumlayabilmeyi öğretmek 2. Teorik çocuk psikopatoloji bilgisini uygulayabilmeyi öğretmek 3. İnsan davranış, biliş ve duygu süreçlerini tanımlayıp açıklayabilmeyi öğretmek |
Dersin İçeriği: |
Bu derste, çocuk ve ergenlerde ruh sağlığının değerlendirilmesi ve yaş gruplarına özgü ruhsal problemlerinin incelenmesi hedeflenir. Temel tanı kategorileri, gelişimsel ve sosyal faktörlerin çocuk ruh sağlığına etkisi, ebeveyn ve çocuklarda danışma ve sağaltım dersin konuları arasındadır. |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
- 1- Çocuk psikopatolojisi teorik altyapısını tanımlamayı, açıklayabilme
- 2- Teorik çocuk psikopatoloji bilgisini uygulayabilme
- 3- İnsan davranış, biliş ve duygu süreçlerini tanımlayıp açıklayabilme
|
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri |
Ders anlatımı, araştırma egzersizleri, ödevler |
Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ
# |
PY1 |
PY2 |
PY3 |
PY4 |
PY5 |
PY6 |
PY7 |
PY8 |
PY9 |
PY10 |
PY11 |
OC1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OC2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OC3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katkı Düzeyi: 1 Düşük, 2 Orta, 3 Yüksek