| Akademik Birim: | Psikoloji | 
  
    | Öğrenim Türü: | Örgün Eğitim | 
  
    | Ön Koşullar | Yok | 
  
    | Öğrenim Dili: | İngilizce | 
  
    | Dersin Düzeyi: | Lisans | 
  
    | Dersin Koordinatörü: | - - | 
	
  
    | Dersin Amacı: | Bu ders dil gelişimini yaşam boyu incelemeyi hedeflemektedir. Bu ders hem dil gelişim teorilerini etraflıca ele almayı hem de sembolik bir sistem olan dilin karmaşıklık ve eşsiz gelişimini incelemeyi hedeflemektedir. | 
  
    | Dersin İçeriği: | Ders dil gelişimini içeren konuları kapsamaktadır. Dilin farklı yaş dönemlerindeki gelişimi gelişimsel perspektiften incelenecektir. | 
  
    | Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): | 1- Dilin gelişimindeki yapı taşlarını öğrenmek2- Dil gelişim teorilerini ve yaklaşımlarını ele almak3- Dil gelişiminin nöroanatomisi ve nörofizyolojisini anlamak
 | 
    
    | Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri | Ders anlatımı, araştırma egzersizleri, ödevler | 
     Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.
	
	
	
		PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ
		
		
| # | PY1 | PY2 | PY3 | PY4 | PY5 | PY6 | PY7 | PY8 | PY9 | PY10 | PY11 | PY12 | 
| OC1 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | 
| OC2 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | 
| OC3 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | 
		
		
		    Katkı Düzeyi:  1 Düşük, 2 Orta, 3 Yüksek