Akademik Birim: |
İşletme |
Öğrenim Türü: |
Örgün Eğitim |
Ön Koşullar |
Yok |
Öğrenim Dili: |
İngilizce |
Dersin Düzeyi: |
Lisans |
Dersin Koordinatörü: |
- - |
Dersin Amacı: |
Bu dersin amacı öğrencilerin bireysel tüketiciler hakkında daha derinlemesine bir görüş sahibi olmalarını hedefler. |
Dersin İçeriği: |
Tüketiciler, gördükleri reklamların ve bilginin niteliğini ve satın aldıkları markaların özelliklerini belirlemek için daha fazla güçlenmektedirler. Tüketicilerin daha fazla güçlendiği bir ortamda tüketici geri bildirimlerini anlamaya çalışacağız. |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
- 1- Tüketici davranışlarını tanımlar ve motivasyon, algı, kişilik, yaşam tarzı ve değerlerin önemini açıklama edinimi
- 2- Antropoloji, psikoloji, sosyoloji ve ekonomi alanından ödünç alınan tüketici davranışlarındaki farklı yaklaşımları ve teorileri tartışma edinimi
- 3- Tüketici karar verme sürecini açıklar ve karlı ve uzun vadeli ilişki kurmak için pazarlama stratejileri geliştirme edinimi
|
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri |
Yüz yüze |
Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ
# |
PY1 |
PY2 |
PY3 |
PY4 |
PY5 |
PY6 |
PY7 |
PY8 |
PY9 |
PY10 |
PY11 |
OC1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OC2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OC3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katkı Düzeyi: 1 Düşük, 2 Orta, 3 Yüksek