Akademik Birim: |
Yönetim Bilişim Sistemleri |
Öğrenim Türü: |
Örgün Eğitim |
Ön Koşullar |
Yok |
Öğrenim Dili: |
İngilizce |
Dersin Düzeyi: |
Lisans |
Dersin Koordinatörü: |
- - |
Dersin Amacı: |
Bu derste, öğrenciler, YBS alanında ilgili güncel konuları son teknoloji literatürü gözden geçirme, yenilikçi teknolojiler geliştirme, yönetim ve sistem bakış açısı ile yenilikçi konuları derinlemesine ele alanacaktır. Ders bir öğretim üyesinin araştırma grubunda ya da laboratuvarlarında çalışmak üzere önceden kararlaştırılan konunun uygulama, yöntem ve gerçek dünya problemlerini bütüncül bakış açısı ele alınarak yürütülür. |
Dersin İçeriği: |
Öğretim Üyesi ve ilgi konu odağında çalışmalar belirlenir. |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
- 1- Seçilen bir alandaki ilgili son teknoloji araştırmaları eleştirel bir şekilde analiz etmek ve sentezlemek için kapsamlı bir alan çalışması incelemesi yapabilme becerisi.
- 2- Seçili konu odağında güncel problemleri sistematik bir süreç ile çözüm geliştirilme becerisi.
- 3- Seçili konu odağında güncel uygulama alanlarındaki teknoloji ve sistem unsurlarını detaylardırabilme becerisi.
- 4- Bir laboratuvar ortamında bağımsız ve işbirlikçi araştırmalara katılma, problem çözme becerilerini, bilimsel bütünlüğü ve deneysel çalışmalardaki uyumluluğu gösterme becerisi.
|
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri |
Araştırma laboratuvarında ya da grubunda araştırma faaliyetleri |
Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
1 |
Giriş, Ders kapsamı ve temel alanın belirlenmesi |
|
2 |
Seçilen bir alandaki ilgili son teknoloji araştırmaları eleştirel bir şekilde analiz etmek ve sentezleme teknikleri |
|
3 |
Seçilen bir alandaki ilgili son teknoloji araştırmaları eleştirel bir şekilde analiz etmek ve sentezleme teknikleri |
|
4 |
Seçilen bir alandaki ilgili son teknoloji araştırmaları eleştirel bir şekilde analiz etmek ve sentezleme teknikleri |
|
5 |
Seçili konu odağında güncel problemleri sistematik bir süreç ile çözüm geliştirme sürecinin tasarlanması |
|
6 |
Seçili konu odağında güncel problemleri sistematik bir süreç ile çözüm geliştirme sürecinin uygulanması |
|
7 |
Seçili konu odağında güncel problemleri sistematik bir süreç ile çözüm geliştirme sürecinin uygulanması |
|
8 |
Seçili konu odağında güncel problemleri sistematik bir süreç ile çözüm geliştirme sürecinin uygulanması |
|
9 |
Seçili konu odağında güncel uygulama alanlarındaki teknoloji ve sistem unsurlarının belirlenmesi |
|
10 |
Seçili konu odağında güncel uygulama alanlarındaki teknoloji ve sistem unsurlarının uygulanması |
|
11 |
Seçili konu odağında güncel uygulama alanlarındaki teknoloji ve sistem unsurlarının uygulanması |
|
12 |
Seçili konu odağında güncel uygulama alanlarındaki teknoloji ve sistem unsurlarının uygulanması |
|
13 |
Proje çıktısının sunumu |
|
14 |
Proje çıktısının iyileştirilmesi ve değerlendirmesi |
|
Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ
# |
PY1 |
PY2 |
PY3 |
PY4 |
PY5 |
PY6 |
PY7 |
PY8 |
PY9 |
PY10 |
PY11 |
OC1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OC2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OC3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OC4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katkı Düzeyi: 1 Düşük, 2 Orta, 3 Yüksek