Dersin Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U+L (saat/hafta) | Türü (Z / S) | Yerel Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|---|
Multimedya Projesi | VCD 425 | Bahar | 01+04+00 | Seçmeli | 3 | 6 |
Akademik Birim: | İletişim Fakültesi |
Öğrenim Türü: | Örgün Eğitim |
Ön Koşullar | Yok |
Öğrenim Dili: | İngilizce |
Dersin Düzeyi: | Lisans |
Dersin Koordinatörü: | Balca Arda |
Dersin Amacı: | Bu dersi alan öğrencilerin: • Bir grup son sınıf öğrencisi için seçilmiş veya atanmış bir projeye dayalı olarak dönem boyunca bir araştırma veya araştırmaya dayalı pratik proje fikri geliştirmesi ve sunması, • Metin ve multimedya yapımında kazandığı becerileri uygulaması, • Çalışmalarında edindiği bilgi ve becerileri endüstriden / akademiden mentorlarla iş birliği yaparak gerçek dünyadaki vakalara uygulaması, • Akademik veya pazar / endüstri araştırmaları için araştırma becerilerini geliştirmesi, • Araştırma raporu veya multimedya proje dosyası hazırlaması, • Ekip çalışmasına katılması • İleri sunum becerileri kazanması, • Çalışmalarında edindiği bilgi ve becerileri endüstriden / akademiden mentorlarla iş birliği yaparak gerçek dünyadaki vakalara uygulaması beklenmektedir. |
Dersin İçeriği: | Bu ders, son dönemlerinde multimedya projelerine hazırlanmakta olan öğrencilere, ilgili endüstri / sektörden danışmanları veya danışmanları ile iş birliği içinde akademik veya endüstriye dayalı bir proje tasarlama ve uygulama aşamalarının bilgi ve becerilerini kazandırmayı amaçlamaktadır. |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
|
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri | Ders, okumalar, seminer, örnek olay analizi, strateji oluşturma ve üretim atölyelerinin bir kombinasyonundan oluşur. Seminerler ve tartışma: Her proje için danışman / mentor seminerler ve tartışma oturumları sunacak ve ayrıca öğrencilere bir araştırma projesi fikri geliştirmek ve uygulamak için ilgili okuma materyali sağlayacaktır. Öğrenci ve danışman / mentor, seminerler sırasında her hafta için verilen fikirleri ve okumaları tartışır. Öğrencilerin metinleri okuyarak sınıfa gelmeleri beklenmektedir. Vaka Çalışması: Öğrenci ve akıl hocası, araştırma stratejisini veya multimedya üretimi, sosyal medya veya pazar araştırması stratejisi stratejisini geliştirirken bir vaka belirleyecektir. |
Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | Oryantasyon haftası (Giriş ve ders planı) | |
2 | (Evre I) Atölye - Proje yönetimi | Atölye görselleri |
3 | (Evre I) Süpervizörlerle toplantı | Proje fikrinin geliştirilmesi |
4 | (Evre I) Araştırmayı Kavramsallaştırmak: Anlamlı ve Yaratıcı Bir Fikir. | Proje fikrinin geliştirilmesi |
5 | (Evre I) Proje fikri hazırlama | Sınıf içi tartışmalar / sunumlar. |
6 | (Evre II) Proje hazırlama | Sınıf içi tartışmalar / sunumlar. |
7 | (Evre II) Proje hazırlama | Sınıf içi tartışmalar / sunumlar. |
8 | (Evre III) Proje tasarımı | |
9 | (Evre III) Proje tasarımlarının onaylanması | |
10 | (Evre IV) Proje uygulaması | |
11 | (Evre IV) Proje uygulaması | Sınıf içi tartışmalar / sunumlar. |
12 | (Evre IV) Proje uygulaması | Sınıf içi tartışmalar / sunumlar. |
13 | Final Projesi Araştırma Sunumları | Sınıf içi tartışmalar / sunumlar. |
14 | Sunumları |
Gerekli/önerilen tüm okumalar dijital (KHASLearn ve / veya KHAS Bilgi Merkezi'nde mevcuttur) olarak sağlanacaktır. |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Sayı | Katkı Payı (%) |
---|---|---|
Katılım | 14 | 10 |
Proje | 4 | 60 |
Sunum/Jüri | 4 | 30 |
Total: | 22 | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Saati | 14 | 3 | 42 |
Proje | 4 | 18 | 72 |
Sunum/Jüriye Hazırlık | 4 | 9 | 36 |
Toplam İş Yükü (saat): | 150 |
# | PY1 | PY2 | PY3 | PY4 | PY5 | PY6 | PY7 | PY8 | PY9 | PY10 | PY11 | PY12 |
OC1 | ||||||||||||
OC2 | ||||||||||||
OC3 | ||||||||||||
OC4 | ||||||||||||
OC5 |