| Dersin Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U+L (saat/hafta) | Türü (Z / S) | Yerel Kredi | AKTS | 
|---|---|---|---|---|---|---|
| Multimedya Projesi | VCD 425 | Bahar | 01+04+00 | Seçmeli | 3 | 6 | 
| Akademik Birim: | İletişim Fakültesi | 
| Öğrenim Türü: | Örgün Eğitim | 
| Ön Koşullar | Yok | 
| Öğrenim Dili: | İngilizce | 
| Dersin Düzeyi: | Lisans | 
| Dersin Koordinatörü: | - - | 
| Dersin Amacı: | Bu dersi alan öğrencilerin: • Bir grup son sınıf öğrencisi için seçilmiş veya atanmış bir projeye dayalı olarak dönem boyunca bir araştırma veya araştırmaya dayalı pratik proje fikri geliştirmesi ve sunması, • Metin ve multimedya yapımında kazandığı becerileri uygulaması, • Çalışmalarında edindiği bilgi ve becerileri endüstriden / akademiden mentorlarla iş birliği yaparak gerçek dünyadaki vakalara uygulaması, • Akademik veya pazar / endüstri araştırmaları için araştırma becerilerini geliştirmesi, • Araştırma raporu veya multimedya proje dosyası hazırlaması, • Ekip çalışmasına katılması • İleri sunum becerileri kazanması, • Çalışmalarında edindiği bilgi ve becerileri endüstriden / akademiden mentorlarla iş birliği yaparak gerçek dünyadaki vakalara uygulaması beklenmektedir.  | 
  
| Dersin İçeriği: | Bu ders, son dönemlerinde multimedya projelerine hazırlanmakta olan öğrencilere, ilgili endüstri / sektörden danışmanları veya danışmanları ile iş birliği içinde akademik veya endüstriye dayalı bir proje tasarlama ve uygulama aşamalarının bilgi ve becerilerini kazandırmayı amaçlamaktadır. | 
| Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |  
  | 
  
| Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri | Ders, okumalar, seminer, örnek olay analizi, strateji oluşturma ve üretim atölyelerinin bir kombinasyonundan oluşur. Seminerler ve tartışma: Her proje için danışman / mentor seminerler ve tartışma oturumları sunacak ve ayrıca öğrencilere bir araştırma projesi fikri geliştirmek ve uygulamak için ilgili okuma materyali sağlayacaktır. Öğrenci ve danışman / mentor, seminerler sırasında her hafta için verilen fikirleri ve okumaları tartışır. Öğrencilerin metinleri okuyarak sınıfa gelmeleri beklenmektedir. Vaka Çalışması: Öğrenci ve akıl hocası, araştırma stratejisini veya multimedya üretimi, sosyal medya veya pazar araştırması stratejisi stratejisini geliştirirken bir vaka belirleyecektir. | 
| Hafta | Konular | Ön Hazırlık | 
|---|---|---|
| 1 | Oryantasyon haftası (Giriş ve ders planı) | |
| 2 | (Evre I) Atölye - Proje yönetimi | Atölye görselleri | 
| 3 | (Evre I) Süpervizörlerle toplantı | Proje fikrinin geliştirilmesi | 
| 4 | (Evre I) Araştırmayı Kavramsallaştırmak: Anlamlı ve Yaratıcı Bir Fikir. | Proje fikrinin geliştirilmesi | 
| 5 | (Evre I) Proje fikri hazırlama | Sınıf içi tartışmalar / sunumlar. | 
| 6 | (Evre II) Proje hazırlama | Sınıf içi tartışmalar / sunumlar. | 
| 7 | (Evre II) Proje hazırlama | Sınıf içi tartışmalar / sunumlar. | 
| 8 | (Evre III) Proje tasarımı | |
| 9 | (Evre III) Proje tasarımlarının onaylanması | |
| 10 | (Evre IV) Proje uygulaması | |
| 11 | (Evre IV) Proje uygulaması | Sınıf içi tartışmalar / sunumlar. | 
| 12 | (Evre IV) Proje uygulaması | Sınıf içi tartışmalar / sunumlar. | 
| 13 | Final Projesi Araştırma Sunumları | Sınıf içi tartışmalar / sunumlar. | 
| 14 | Sunumları | 
| Gerekli/önerilen tüm okumalar dijital (KHASLearn ve / veya KHAS Bilgi Merkezi'nde mevcuttur) olarak sağlanacaktır. | 
| Yarıyıl İçi Çalışmaları | Sayı | Katkı Payı (%) | 
|---|---|---|
| Katılım | 14 | 10 | 
| Proje | 4 | 60 | 
| Sunum/Jüri | 4 | 30 | 
| Total: | 22 | 100 | 
| Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) | 
|---|---|---|---|
| Ders Saati | 14 | 3 | 42 | 
| Proje | 4 | 18 | 72 | 
| Sunum/Jüriye Hazırlık | 4 | 9 | 36 | 
| Toplam İş Yükü (saat): | 150 | ||
| # | PY1 | PY2 | PY3 | PY4 | PY5 | PY6 | PY7 | PY8 | PY9 | PY10 | 
| OC1 | ||||||||||
| OC2 | ||||||||||
| OC3 | ||||||||||
| OC4 | ||||||||||
| OC5 |