| Akademik Birim: | İletişim Fakültesi | 
  
    | Öğrenim Türü: | Örgün Eğitim | 
  
    | Ön Koşullar | Yok | 
  
    | Öğrenim Dili: | İngilizce | 
  
    | Dersin Düzeyi: | Lisans | 
  
    | Dersin Koordinatörü: | - - | 
		  
		| Dersi Veren(ler): | İpek YEĞİNSU | 
	
  
    | Dersin Amacı: | Bu dersi alan öğrencilerin: • Gruplara ayrılarak sömestre boyunca üzerinde çalıştıkları bir sergi proje önerisi geliştirip sunmaları
 •Küratöryel araştırma becerilerini geliştirmeleri
 •Sergi proje yönetimi becerilerini edinip uygulamaları
 • İletişim ve sunum becerilerini geliştirmeleri
 •İlgili endüstri ya da akademiden mentörleriyle iş birliği içinde, bilgi ve becerilerini potansiyel gerçek vakalara  uygulamaları beklenmektedir.
 | 
  
    | Dersin İçeriği: | Bu ders öğrencilere, ilgili endüstri/sektörden mentörleri veya süpervizörleri eşliğinde bir sergi projesi geliştirip uygulamanın temel aşamalarına dair bilgi ve becerileri kazandırmayı amaçlamaktadır. | 
  
    | Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): | 1- Bağımsız bir iş birliği projesi geliştirme becerisi kazanacak,2- Portföyleri için içerik üretebilecek,3- Proje yönetebilecek,4- Takım halinde çalışabilecek,5- İngilizce projeleri profesyonel olarak sunabileceklerdir.
 | 
    
    | Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri | Bu ders, okuma, seminer ve fikir atölyelerinden oluşur.   Seminer ve tartışmalar: Süpervizör/mentörler, her bir proje için seminer ve tartışma oturumları planlar ve öğrencilere proje geliştirip uygulamalarına yardımcı olacak okuma listeleri hazırlar. Öğrenci ve süpervizör/mentör, seminerler esnasında her haftanın fikir ve okumaları üzerine tartışır. Öğrencilerden okumaları yapmış olarak derse gelmeleri beklenir. Her bir takım, Güzel Sanatlar, Tasarım ya da Arkeoloji/Tarih alanlarından farklı bir konu seçip üzerine bir sergi projesi geliştirir. | 
| Hafta | Konular | Ön Hazırlık | 
	| 1 | Oryantasyon haftası (Giriş ve ders planı) |  | 
	| 2 | (Evre I: Hazırlık) Atölye – Proje yönetimi | Atölye okumaları | 
	| 3 | (Evre I: Hazırlık) Süpervizörlerle tanışma | Proje fikrinin geliştirilmesi | 
	| 4 | (Evre I: Hazırlık) Araştırmayı Kavramsallaştırmak: Anlamlı ve Yaratıcı Bir Fikir. | Proje fikrinin geliştirilmesi | 
	| 5 | (Evre I: Hazırlık) Proje fikrinin geliştirilmesi | Sınıf içi tartışmalar/sunumlar | 
	| 6 | (Evre II: Geliştirme) Proje hazırlama | Sınıf içi tartışmalar/sunumlar | 
	| 7 | (Evre II: Geliştirme) Proje hazırlama | Sınıf içi tartışmalar/sunumlar | 
	| 8 | (Evre III: Pilot Tasarım/Uygulama) Proje tasarımı |  | 
	| 9 | (Evre III: Pilot Tasarım/Uygulama) Proje tasarımının onaylanması |  | 
	| 10 | (Evre IV: Uygulama) Proje uygulama |  | 
	| 11 | (Evre IV: Uygulama) Proje uygulama | Sınıf içi tartışmalar/sunumlar | 
	| 12 | (Evre IV: Uygulama) Proje uygulama | Sınıf içi tartışmalar/sunumlar | 
	| 13 | Final Proje araştırma sunumları | Sınıf içi tartışmalar/sunumlar | 
	| 14 | Sunumlar |  | 
     Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.
	
	
	
		PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ
		
		
| # | PY1 | PY2 | PY3 | PY4 | PY5 | PY6 | PY7 | PY8 | PY9 | PY10 | PY11 | PY12 | 
| OC1 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | 
| OC2 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | 
| OC3 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | 
| OC4 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | 
| OC5 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | 
		
		
		    Katkı Düzeyi:  1 Düşük, 2 Orta, 3 Yüksek