| Akademik Birim: | 
    İletişim Fakültesi | 
  
  
    | Öğrenim Türü: | 
    Örgün Eğitim | 
  
  
    | Ön Koşullar | 
    Yok | 
  
  
    | Öğrenim Dili: | 
    İngilizce | 
  
  
    | Dersin Düzeyi: | 
    Lisans | 
  
  
    | Dersin Koordinatörü: | 
    
        - -             | 
  
		  
		| Dersi Veren(ler): | 
		
			İpek YEĞİNSU		 | 
	  
	
  
    | Dersin Amacı: | 
    Bu dersi alan öğrencilerin: 
• Gruplara ayrılarak sömestre boyunca üzerinde çalıştıkları bir sergi proje önerisi geliştirip sunmaları 
•Küratöryel araştırma becerilerini geliştirmeleri  
•Sergi proje yönetimi becerilerini edinip uygulamaları 
• İletişim ve sunum becerilerini geliştirmeleri   
•İlgili endüstri ya da akademiden mentörleriyle iş birliği içinde, bilgi ve becerilerini potansiyel gerçek vakalara  uygulamaları beklenmektedir. | 
  
  
    | Dersin İçeriği: | 
    Bu ders öğrencilere, ilgili endüstri/sektörden mentörleri veya süpervizörleri eşliğinde bir sergi projesi geliştirip uygulamanın temel aşamalarına dair bilgi ve becerileri kazandırmayı amaçlamaktadır. | 
  
  
    | Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): | 
     - 1- Bağımsız bir iş birliği projesi geliştirme becerisi kazanacak,
 - 2- Portföyleri için içerik üretebilecek,
 - 3- Proje yönetebilecek,
 - 4- Takım halinde çalışabilecek,
 - 5- İngilizce projeleri profesyonel olarak sunabileceklerdir.
 
  | 
  
    
    | Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri | 
    Bu ders, okuma, seminer ve fikir atölyelerinden oluşur.   Seminer ve tartışmalar: Süpervizör/mentörler, her bir proje için seminer ve tartışma oturumları planlar ve öğrencilere proje geliştirip uygulamalarına yardımcı olacak okuma listeleri hazırlar. Öğrenci ve süpervizör/mentör, seminerler esnasında her haftanın fikir ve okumaları üzerine tartışır. Öğrencilerden okumaları yapmış olarak derse gelmeleri beklenir. Her bir takım, Güzel Sanatlar, Tasarım ya da Arkeoloji/Tarih alanlarından farklı bir konu seçip üzerine bir sergi projesi geliştirir. | 
  
| Hafta | Konular | Ön Hazırlık | 
	| 1 | 
    Oryantasyon haftası (Giriş ve ders planı) | 
     | 
    
	| 2 | 
    (Evre I: Hazırlık) Atölye – Proje yönetimi | 
    Atölye okumaları | 
    
	| 3 | 
    (Evre I: Hazırlık) Süpervizörlerle tanışma | 
    Proje fikrinin geliştirilmesi | 
    
	| 4 | 
    (Evre I: Hazırlık) Araştırmayı Kavramsallaştırmak: Anlamlı ve Yaratıcı Bir Fikir. | 
    Proje fikrinin geliştirilmesi | 
    
	| 5 | 
    (Evre I: Hazırlık) Proje fikrinin geliştirilmesi | 
    Sınıf içi tartışmalar/sunumlar | 
    
	| 6 | 
    (Evre II: Geliştirme) Proje hazırlama | 
    Sınıf içi tartışmalar/sunumlar | 
    
	| 7 | 
    (Evre II: Geliştirme) Proje hazırlama | 
    Sınıf içi tartışmalar/sunumlar | 
    
	| 8 | 
    (Evre III: Pilot Tasarım/Uygulama) Proje tasarımı | 
     | 
    
	| 9 | 
    (Evre III: Pilot Tasarım/Uygulama) Proje tasarımının onaylanması | 
     | 
    
	| 10 | 
    (Evre IV: Uygulama) Proje uygulama | 
     | 
    
	| 11 | 
    (Evre IV: Uygulama) Proje uygulama | 
    Sınıf içi tartışmalar/sunumlar | 
    
	| 12 | 
    (Evre IV: Uygulama) Proje uygulama | 
    Sınıf içi tartışmalar/sunumlar | 
    
	| 13 | 
    Final Proje araştırma sunumları | 
    Sınıf içi tartışmalar/sunumlar | 
    
	| 14 | 
    Sunumlar | 
     | 
    
     Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.
	
	
	
		PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ
		
		
| # | 
PY1 | 
PY2 | 
PY3 | 
PY4 | 
PY5 | 
PY6 | 
PY7 | 
PY8 | 
PY9 | 
PY10 | 
PY11 | 
| OC1 | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
| OC2 | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
| OC3 | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
| OC4 | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
| OC5 | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
		
		
		    Katkı Düzeyi:  1 Düşük, 2 Orta, 3 Yüksek