Akademik Birim: |
İletişim Fakültesi |
Öğrenim Türü: |
Örgün Eğitim |
Ön Koşullar |
Yok |
Öğrenim Dili: |
İngilizce |
Dersin Düzeyi: |
Lisans |
Dersin Koordinatörü: |
- - |
Dersin Amacı: |
Bu dersi alan öğrencilerin:
• Reklam yapımı sürecinin yapısı ve bu yapıyı oluşturan rollerin sorumlulukları hakkında genel bir bilgi sahibi olması
• Bir yaratıcı ajansın kampanya üretim mekanizmasına sürecin başından sonuna kadar hâkim olması
• Fikirle başlayan yaratıcı tasarım sürecinin farklı mecralara nasıl uyarlandığı konusunda bilgi sahibi olması beklenmektedir |
Dersin İçeriği: |
Bu ders, reklamcılık sektöründe prodüksiyonun nasıl ele alındığını görsel etkinin farklı mecralarda nasıl yaratıldığı, statik reklam prodüksiyonda öğelerin nasıl kullanıldığı, bir televizyon reklamının nasıl üretildiği, reklamcılık sektöründe kullanıcı deneyiminin nasıl tasarlandığı. dijital medya ve prodüksiyon becerilerinin nasıl geliştirildiği gibi başlıklar altında inceler. Sektörden gelen misafir konuşmacılarımız sayesinde öğrenciler reklam yapımına çok farklı boyutlardan bakabilme fırsatını bulur |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
- 1- Farklı mecralardaki reklamlara sanatsal yaklaşımı oluşturan unsurları kullanma becerisi
- 2- Farklı mecralardaki reklamlara sanatsal yaklaşımı oluşturan unsurları kullanma becerisi
- 3- Bir reklam kampanyasını farklı perspektiflerden değerlendirebilme becerisi
|
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri |
Ders 3 temel modülden oluşmaktadır. Bunlar: 1. Statik reklam yapımı 2. Film yapımı 3. Dijital reklam yapımı |
Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ
# |
PY1 |
PY2 |
PY3 |
PY4 |
PY5 |
PY6 |
PY7 |
PY8 |
PY9 |
PY10 |
PY11 |
OC1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OC2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OC3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katkı Düzeyi: 1 Düşük, 2 Orta, 3 Yüksek