DERS TANITIM ve UYGULAMA BİLGİLERİ
Dersin Adı |
Kodu |
Yarıyıl |
T+U+L (saat/hafta) |
Türü (Z / S) |
Yerel Kredi |
AKTS |
Temel Görüşme Becerileri |
PSY 550 |
Güz-Bahar |
03+00+00 |
Seçmeli |
3 |
6 |
Akademik Birim: |
Psikoloji |
Öğrenim Türü: |
Örgün Eğitim |
Ön Koşullar |
Yok |
Öğrenim Dili: |
İngilizce |
Dersin Düzeyi: |
Yüksek Lisans |
Dersin Koordinatörü: |
Aslı ÇARKOĞLU |
Dersin Amacı: |
Bu kurs, çeşitli durum ve ortamlarda gerekli olan temel dinleme becerilerine genel bir bakış sağlamak için tasarlanmıştır (arkadaşınızın dinlemesini, bir şikâyetle çalışanınızı dinlemeye ihtiyacı). |
Dersin İçeriği: |
Ders içeriği, doğru dinleme, empati, yansıtma ve sorgulama becerilerinin geliştirilmesini içerir. |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
|
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri |
Öğrenme aktiviteleri: ödevler, ara sınav ve final sınavları Öğretim yöntemi: Anlatım |
HAFTALIK PROGRAM
Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.
ZORUNLU ve ÖNERİLEN OKUMALAR
Miller, W. R. and Rollnick S. (2013). Motivational Interviewing: Helping People Change (3rd Ed). The Guilford Press: New York. |
DİĞER KAYNAKLAR
Egan, G. (1998). The skilled helper: A problem-management approach to helping. Pacific Grove, CA: Brooks/Cole.—ONLY Chapters 4 &5 |
DEĞERLENDİRME SİSTEMİ
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Sayı | Katkı Payı (%) |
Total: |
0 |
0 |
İŞ YÜKÜ HESAPLAMASI
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|
Toplam İş Yükü (saat): | 0 |
1 AKTS = 25 saatlik iş yükü
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ
# |
PY1 |
PY2 |
PY3 |
PY4 |
PY5 |
PY6 |
PY7 |
PY8 |
Katkı Düzeyi: 1 Düşük, 2 Orta, 3 Yüksek