DERS TANITIM ve UYGULAMA BİLGİLERİ
Dersin Adı |
Kodu |
Yarıyıl |
T+U+L (saat/hafta) |
Türü (Z / S) |
Yerel Kredi |
AKTS |
Bilgisayar Oyunu Tasarım Projesi |
MTE 291 |
Güz |
03+02+00 |
Seçmeli |
4 |
5 |
Akademik Birim: |
Mühendislik ve Doğa Bilimleri |
Öğrenim Türü: |
Örgün Eğitim |
Ön Koşullar |
KHAS 109 Computational Thinking |
Öğrenim Dili: |
İngilizce |
Dersin Düzeyi: |
Lisans |
Dersin Koordinatörü: |
- - |
Dersin Amacı: |
Bu ders öğrencileri C# programlama dilinde obje tabanlı programlama dillerinde uzmanlaşmalarını ve 4 farklı türde oyun geliştirmelerini amaçlamaktadır. |
Dersin İçeriği: |
Unity Oyun motoru, Oyun kuralları (Oyun Tasarımı), Oyunlarda kullanıcı deneyimi, oyun mekanikleri, C#, 2 boyutlu mobil uygulamalar, 3 boyutlu bilgisayar oyunları |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
|
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri |
Proje tabanlı eğitim – proje |
HAFTALIK PROGRAM
Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.
ZORUNLU ve ÖNERİLEN OKUMALAR
Game Development with Unity Book by Michelle Menard
Learning C# by Developing Games Book by Chris Dickinson, Greg Lukosek, and John P. Doran
Introduction to Game Design, Prototyping, and Development Book by Jeremy Gibson Bond |
DİĞER KAYNAKLAR
Unity Game Development Cookbook: Essentials for Every Game Book by Jon Manning, Paris Buttfield-Addison, and Tim Nugent |
DEĞERLENDİRME SİSTEMİ
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Sayı | Katkı Payı (%) |
Total: |
0 |
0 |
İŞ YÜKÜ HESAPLAMASI
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|
Toplam İş Yükü (saat): | 0 |
1 AKTS = 25 saatlik iş yükü
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ
# |
PY1 |
PY2 |
PY3 |
PY4 |
PY5 |
PY6 |
PY7 |
PY8 |
PY9 |
PY10 |
PY11 |
PY12 |
PY13 |
Katkı Düzeyi: 1 Düşük, 2 Orta, 3 Yüksek