Akademik Birim: |
Mühendislik ve Doğa Bilimleri |
Öğrenim Türü: |
Örgün Eğitim |
Ön Koşullar |
KHAS 109 Computational Thinking |
Öğrenim Dili: |
İngilizce |
Dersin Düzeyi: |
Lisans |
Dersin Koordinatörü: |
- - |
Dersin Amacı: |
Bu ders öğrencileri C# programlama dilinde obje tabanlı programlama dillerinde uzmanlaşmalarını ve 4 farklı türde oyun geliştirmelerini amaçlamaktadır. |
Dersin İçeriği: |
Unity Oyun motoru, Oyun kuralları (Oyun Tasarımı), Oyunlarda kullanıcı deneyimi, oyun mekanikleri, C#, 2 boyutlu mobil uygulamalar, 3 boyutlu bilgisayar oyunları |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
- 1- Çok disiplinli bir takım projesi olarak video oyunu geliştirmede birinci elden deneyime sahip olacaklar.
- 2- Oyunun toplumuzdaki yerini tasarlayacaklar
- 3- Oyunu bir sanat ve hikaye anlatma ortamı olarak görecekler
- 4- Video oyunlarının tarihini ve onlara eşlik eden teknolojileri, mesela yapay zeka, öğrenecekler
|
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri |
Proje tabanlı eğitim – proje |
Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.