| Akademik Birim: |
Mühendislik ve Doğa Bilimleri |
| Öğrenim Türü: |
Örgün Eğitim |
| Ön Koşullar |
KHAS 109 Computational Thinking |
| Öğrenim Dili: |
İngilizce |
| Dersin Düzeyi: |
Lisans |
| Dersin Koordinatörü: |
- - |
| Dersin Amacı: |
Bu ders öğrencileri C# programlama dilinde obje tabanlı programlama dillerinde uzmanlaşmalarını ve 4 farklı türde oyun geliştirmelerini amaçlamaktadır. |
| Dersin İçeriği: |
Unity Oyun motoru, Oyun kuralları (Oyun Tasarımı), Oyunlarda kullanıcı deneyimi, oyun mekanikleri, C#, 2 boyutlu mobil uygulamalar, 3 boyutlu bilgisayar oyunları |
| Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
- 1- Çok disiplinli bir takım projesi olarak video oyunu geliştirmede birinci elden deneyime sahip olacaklar.
- 2- Oyunun toplumuzdaki yerini tasarlayacaklar
- 3- Oyunu bir sanat ve hikaye anlatma ortamı olarak görecekler
- 4- Video oyunlarının tarihini ve onlara eşlik eden teknolojileri, mesela yapay zeka, öğrenecekler
|
| Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri |
Proje tabanlı eğitim – proje |
Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ
| # |
PY1 |
PY2 |
PY3 |
PY4 |
PY5 |
PY6 |
PY7 |
PY8 |
PY9 |
PY10 |
PY11 |
| OC1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| OC2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| OC3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| OC4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katkı Düzeyi: 1 Düşük, 2 Orta, 3 Yüksek