| Akademik Birim: | 
    Psikoloji | 
  
  
    | Öğrenim Türü: | 
    Örgün Eğitim | 
  
  
    | Ön Koşullar | 
    - | 
  
  
    | Öğrenim Dili: | 
    İngilizce | 
  
  
    | Dersin Düzeyi: | 
    Lisans | 
  
  
    | Dersin Koordinatörü: | 
    
        - -             | 
  
	
  
    | Dersin Amacı: | 
    Sosyal gelişim araştırmaları, teorisine eleştirel bir bakış açısı sağlamak | 
  
  
    | Dersin İçeriği: | 
    Bu ders, sosyal alandaki gelişime odaklanacak ve yaşam boyu sosyal  
gelişimin çeşitli alanlarını etkileyen faktörleri tartışacaktır. Ders, öğrencileri 
sosyal gelişimin farklı bağlamlarda nasıl incelenebileceği ve çalışmalardan 
elde edilen bilimsel bilginin politika ve uygulamaya nasıl dönüştürülebileceği 
konusunda bilgilendirecektir. | 
  
  
    | Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): | 
     - 1- Çocuklarda ve ergenlerde sosyal gelişimin temellerini tanımlama
 - 2- Ebeveyn-çocuk, çocuk-toplum etkileşimleri dahil olmak üzere sosyal  gelişimi etkileyen kültürel ve bağlamsal faktörleri anlama
 - 3- Sosyal gelişim araştırmalarında yer alan güncel ampirik bulgular  hakkında bilgi sahibi olma
 - 4- Bilimsel bilginin müdahale programlarına ve politika uygulamalarına nasıl dönüştürülebileceği hakkında bilgi sahibi olmak
 - 5- Bilimsel makaleleri analiz etmeyi ve eleştirel olarak değerlendirmeyi öğrenmek
 
  | 
  
    
    | Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri | 
    Öğrenme yöntemi: Ders Öğrenme teknikleri: Ödevler, tartışma, sınıf içi aktiviteler | 
  
     Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.
	
	
	
		PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ
		
		
| # | 
PY1 | 
PY2 | 
PY3 | 
PY4 | 
PY5 | 
PY6 | 
PY7 | 
PY8 | 
PY9 | 
PY10 | 
| OC1 | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
| OC2 | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
| OC3 | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
| OC4 | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
| OC5 | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
		
		
		    Katkı Düzeyi:  1 Düşük, 2 Orta, 3 Yüksek