Akademik Birim: |
Reklamcılık |
Öğrenim Türü: |
Örgün Eğitim |
Ön Koşullar |
Yok |
Öğrenim Dili: |
İngilizce |
Dersin Düzeyi: |
Lisans |
Dersin Koordinatörü: |
- - |
Dersin Amacı: |
Bu dersi alan öğrencilerin:
• Reklamın temel kavramlarını anlamaları
• Reklam ajanslarının organizasyon yapısı hakkında temel bilgilere sahip olmaları
• Reklamcılığın pazarlama karması içindeki yerini ve fonksiyonunu anlamaları beklenmektedir. |
Dersin İçeriği: |
Bu ders, reklamcılık stratejisini ve reklamcılıkta uzmanlaşmış alanlara genel bir giriş niteliğindedir. Ders, reklam endüstrisi, işlevleri, reklam ajansının çeşitli bölümleri ve reklamcılık süreci hakkında bilgiler sunar. |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
|
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri |
Ders 3 temel modülden oluşmaktadır. Bunlar: 1. İşletme olarak Reklamcılık 2. Reklam Stratejisi 3. Reklamda Yaratıcı Yapım Modüller modül içinde analiz edilecek kavramın gerekliliğini ortaya koyan bir giriş ile başlar. Daha sonra öğrencilerden gözlemlerini sunmaları ve bilgiyi içselleştirmek için kavramla ilgili küçük projeler yapmaları istenir. Projelerin yazılı raporları % 40 olarak değerlendirilirken, sunumlar % 30 olarak tanımlanmıştır. Not hoca tarafından değerlendirilir. Sınıf içi uygulama raporları % 20 olarak derecelendirilmiştir. Genel notun geri kalanı,% 30, final sunumu ve raporu olarak değerlendirilir. |
Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ
# |
PY1 |
PY2 |
PY3 |
PY4 |
PY5 |
PY6 |
PY7 |
PY8 |
PY9 |
PY10 |
Katkı Düzeyi: 1 Düşük, 2 Orta, 3 Yüksek