Akademik Birim: |
Reklamcılık |
Öğrenim Türü: |
Örgün Eğitim |
Ön Koşullar |
Yok |
Öğrenim Dili: |
İngilizce |
Dersin Düzeyi: |
Lisans |
Dersin Koordinatörü: |
- - |
Dersin Amacı: |
Bu dersi alan öğrencilerin:
• Öğrenilebilen bir yetenek olan yaratıcığı öğrenmeleri
• Yaratıcılık tecrübesi edinmeleri
• Reklamda yaratıcı olabilmeyi öğrenmeleri beklenmektedir |
Dersin İçeriği: |
Bu ders, yaratıcılığın teorik ve pratik her yönünü ve yaratıcılık için düşünme sürecini açıklayarak, yaratıcılığın doğuştan yetenekli olmasına gerek olmayan fazlaca meraklı ve çalışkan üzerinden yaratıcı insanların kapsamlı ve derinlemesine bir tanımını verir. Ayrıca öğrencilerin yaratıcılığın bileşenlerini keşfetmesine, yaratıcı fikrin ve yaratıcı sürecin açıklanmasına, yaratıcı çalışmaların değerlendirilmesini hedef alır. |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
|
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri |
Bu ders 3 temel modülden oluşmaktadır. Bunlar: 1. Yaratıcılığı Anlamak 2. Nasıl Daha Yaratıcı Olunur? 3. Yaratıcılığın Yapı Taşları Modüller, modül içinde analiz edilecek kavramın gerekliliğini ortaya koyan bir giriş ile başlar. Daha sonra öğrencilerden kişisel yaratıcı günlüklerini sunmaları ve bilgiyi içselleştirebilmeleri için konseptle ilgili küçük projeler yapmaları istenir. Projelerin yazılı raporları, öğretim elemanı tarafından değerlendirilen notun @'ı olarak değerlendirilir. Yaratıcı günlük alıştırması notun 'udur. Sözlü sunumlar olarak değerlendirilir. Genel notun geri kalan 0'u final sunumu ve proje raporu kapsamındadır. |
Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ
# |
PY1 |
PY2 |
PY3 |
PY4 |
PY5 |
PY6 |
PY7 |
PY8 |
PY9 |
PY10 |
Katkı Düzeyi: 1 Düşük, 2 Orta, 3 Yüksek