DERS TANITIM ve UYGULAMA BİLGİLERİ

Dersin Adı Kodu Yarıyıl T+U+L (saat/hafta) Türü (Z / S) Yerel Kredi AKTS
Dijital Reklamcılık ADV 208 Güz 03+00+00 Seçmeli 3 6
Akademik Birim: İletişim Fakültesi
Öğrenim Türü: Örgün Eğitim
Ön Koşullar Yok
Öğrenim Dili: İngilizce
Dersin Düzeyi: Lisans
Dersin Koordinatörü: - -
Dersin Amacı: Bu dersi alan öğrencilerin:
• Dijital reklamcılığın temelleri ve dijital reklamcılık ekosistemini anlamaları,
• Stratejik düşünme, gözlem yapma, veri analizi, problem saptama, içgörü oluşturma ve hikaye anlatımı gibi yetenekleri edinmeleri ya da geliştirmeleri,
• Dijital platformları ve ürünlerin analiz etmeleri,
• Kalitatif tüketici verilerini analiz etmeleri,
• Ödev ve projeler yoluyla teoride öğrendiklerini pratiğe dökmeleri beklenmektedir.
Dersin İçeriği: Bu ders Dijital Reklamcılık ekosistemindeki kavramlara giriş seviyesinde bir bakış sunar ve tüketicilerin duygusal, psikolojik ve davranışsal örüntülerini analiz ederek dijital kanallardan nasıl etkili bir reklam iletişimi ve pazarlama yapılabileceğine odaklanır. Bunun yanında Dijital Reklamcılık Stratejileri ve araçlarını derinlemesine tanımlayarak nasıl etkili dijital reklam kampanyaları oluşturulması gerektiğine dair temel konulara değinir.
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ):
    Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri Ders 3 temel modülden oluşmaktadır. Bunlar: 1. Dijital Reklamcılık Kuramı ve Dijital Tüketiciler 2. Dijital Reklamcılık Kanalları 3. Dijital Pazarlama Stratejileri Öğrenciler modüllerin toplamında 2 ödev ve 1 proje yapacaklardır. Projelerin yazılı ve sözlü sunuşları ` üzerinden değerlendirilecektir. Ödevler dersin ’unu etkilemektedir. Geri kalan 0 final sınavına ayrılmıştır.


    HAFTALIK PROGRAM

    HaftaKonularÖn Hazırlık


    ZORUNLU ve ÖNERİLEN OKUMALAR

    Kitaplar:
    Homo deus - Yuval Noah Harari
    The Power of Habit - Charles Duhigg
    The Innovators - Walter Isaacson
    The Fourth Industrial Revolution - Klaus Shwab


    DİĞER KAYNAKLAR



    DEĞERLENDİRME SİSTEMİ

    Yarıyıl İçi ÇalışmalarıSayıKatkı Payı (%)
    Total: 0 0


    İŞ YÜKÜ HESAPLAMASI

    EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
    Toplam İş Yükü (saat):0


    PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ

    # PY1 PY2 PY3 PY4 PY5 PY6 PY7 PY8 PY9 PY10 PY11