DERS TANITIM ve UYGULAMA BİLGİLERİ

Dersin Adı Kodu Yarıyıl T+U+L (saat/hafta) Türü (Z / S) Yerel Kredi AKTS
Reklamcılığın Temelleri ADV 211 Bahar 03+00+00 Seçmeli 3 6
Akademik Birim: Reklamcılık
Öğrenim Türü: Örgün Eğitim
Ön Koşullar Yok
Öğrenim Dili: İngilizce
Dersin Düzeyi: Lisans
Dersin Koordinatörü: - -
Dersin Amacı: Bu dersi alan öğrencilerin:
• Reklam endüstrisi hakkında temel bir anlayış kazanması
• Lider şirketlerin reklam endüstrisindeki yenilikleri hakkında bilgi edinmesi
• Dijital çağda tüketici davranışını anlaması
• Türk reklamcılığındaki hikaye anlatımını, amaca yönelik markalaşmayı ve önemli figürleri öğrenmesi beklenmektedir.
Dersin İçeriği: Bu ders, reklamcılık endüstrisinin temel anlayışına bir giriş niteliğindedir. Ders reklam ajansları, kampanyalar, tüketiciler ve markalaşmanın temellerini tarihsel ve güncel reklam ve
kampanyaları örneklerle açıklamaktadır.
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ):
    Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri Ders 3 temel modülden oluşmaktadır. Bunlar: 1. Reklamcılığa Giriş 2. Reklamcılığın Gelişimi 3. Tüketicinin Evrimi 4. Logoyu Büyütenler Modüller, modül içerisinde incelenecek yaklaşımların gerekliliğini ortaya koyan bir giriş ile başlamaktadır. Daha sonra öğrencilerden bilgiyi içselleştirebilmeleri için ilgili yaklaşımlarla ilgili küçük projeler yapmaları istenir. Öğrencilerin ilk modüldeki çalıştayına katılımı dersin %'ini oluşturur ve diğer %'i ikinci modüldeki vaka çalışması etkinliğinden alınır. Genel notun geri kalan P'si, diğer iki modüldeki değerlendirme makalesi projelerinden alınır. Tüm notlar modülün eğitmeni tarafından değerlendirilir.


    HAFTALIK PROGRAM

    HaftaKonularÖn Hazırlık


    ZORUNLU ve ÖNERİLEN OKUMALAR

    Gerekli / önerilen tüm okumalar dijital / rezerv ders okumalari paketi şeklinde sağlanacaktır (KHASLearn ve / veya KHAS Bilgi Merkezi'nde mevcuttur)


    DİĞER KAYNAKLAR



    DEĞERLENDİRME SİSTEMİ

    Yarıyıl İçi ÇalışmalarıSayıKatkı Payı (%)
    Total: 0 0


    İŞ YÜKÜ HESAPLAMASI

    EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
    Toplam İş Yükü (saat):0


    PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ

    # PY1 PY2 PY3 PY4 PY5 PY6 PY7 PY8 PY9 PY10 PY11 PY12