Akademik Birim: |
Reklamcılık |
Öğrenim Türü: |
Örgün Eğitim |
Ön Koşullar |
- |
Öğrenim Dili: |
İngilizce |
Dersin Düzeyi: |
Lisans |
Dersin Koordinatörü: |
- - |
Dersin Amacı: |
Bu dersi alan öğrencilerin:
• İletişimin temel kavramlarını anlamaları
• Temel iletişim yaklaşımları ve güncel medya fenomenleri arasında köprü kurmaları
• Sosyal medyadaki popüler olguları analiz edebilmeleri beklenmektedir. |
Dersin İçeriği: |
Bu ders, iletişim ve medya alanlarına genel bir giriş niteliğindedir. Ders, temel iletişim ve medya yaklaşımlarını güncel ve popüler medya olguları ile örnekleyerek açıklar. |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
|
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri |
Ders 3 temel modülden oluşmaktadır. Bunlar: 1. Güçlü Medya Yaklaşımları 2. Aktif İzler-kitle Yaklaşımları 3. Post-yapısalcı Yaklaşımlar Modüller modül içinde analiz edilecek yaklaşımların güncelliğini açıklayan bir giriş ile başlar. Daha sonra öğrencilerden bilgiyi içselleştirmek için alakalı yaklaşım ile ilgili küçük projeler yapmaları istenir. Projelerin yazılı raporları % 80 olarak değerlendirilirken, sunum % 10 olarak tanımlanmıştır. Genel notun geri kalanı, , derse devam oranı olarak değerlendirilir. |
Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ
# |
PY1 |
PY2 |
PY3 |
PY4 |
PY5 |
PY6 |
PY7 |
PY8 |
PY9 |
PY10 |
PY11 |
PY12 |
Katkı Düzeyi: 1 Düşük, 2 Orta, 3 Yüksek