DERS TANITIM ve UYGULAMA BİLGİLERİ

Dersin Adı Kodu Yarıyıl T+U+L (saat/hafta) Türü (Z / S) Yerel Kredi AKTS
İletişimi Anlamak ADV 212 Bahar 03+00+00 Seçmeli 3 6
Akademik Birim: Reklamcılık
Öğrenim Türü: Örgün Eğitim
Ön Koşullar -
Öğrenim Dili: İngilizce
Dersin Düzeyi: Lisans
Dersin Koordinatörü: - -
Dersin Amacı: Bu dersi alan öğrencilerin:
• İletişimin temel kavramlarını anlamaları
• Temel iletişim yaklaşımları ve güncel medya fenomenleri arasında köprü kurmaları
• Sosyal medyadaki popüler olguları analiz edebilmeleri beklenmektedir.
Dersin İçeriği: Bu ders, iletişim ve medya alanlarına genel bir giriş niteliğindedir. Ders, temel iletişim ve medya yaklaşımlarını güncel ve popüler medya olguları ile örnekleyerek açıklar.
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ):
    Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri Ders 3 temel modülden oluşmaktadır. Bunlar: 1. Güçlü Medya Yaklaşımları 2. Aktif İzler-kitle Yaklaşımları 3. Post-yapısalcı Yaklaşımlar Modüller modül içinde analiz edilecek yaklaşımların güncelliğini açıklayan bir giriş ile başlar. Daha sonra öğrencilerden bilgiyi içselleştirmek için alakalı yaklaşım ile ilgili küçük projeler yapmaları istenir. Projelerin yazılı raporları % 80 olarak değerlendirilirken, sunum % 10 olarak tanımlanmıştır. Genel notun geri kalanı, , derse devam oranı olarak değerlendirilir.


    HAFTALIK PROGRAM

    HaftaKonularÖn Hazırlık


    ZORUNLU ve ÖNERİLEN OKUMALAR

    Gerekli / önerilen tüm okumalar dijital / rezerv ders okumalari paketi şeklinde sağlanacaktır (KHASLearn ve / veya KHAS Bilgi Merkezi'nde mevcuttur)


    DİĞER KAYNAKLAR

    -


    DEĞERLENDİRME SİSTEMİ

    Yarıyıl İçi ÇalışmalarıSayıKatkı Payı (%)
    Total: 0 0


    İŞ YÜKÜ HESAPLAMASI

    EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
    Toplam İş Yükü (saat):0


    PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ

    # PY1 PY2 PY3 PY4 PY5 PY6 PY7 PY8 PY9 PY10 PY11 PY12