Akademik Birim: |
İletişim Fakültesi |
Öğrenim Türü: |
Örgün Eğitim |
Ön Koşullar |
Yok |
Öğrenim Dili: |
İngilizce |
Dersin Düzeyi: |
Lisans |
Dersin Koordinatörü: |
- - |
Dersin Amacı: |
Bu dersi alan öğrencilerin:
• Yaratıcılıklarını ve yaratıcı yazma becerilerini geliştirmesi,
• Sektördeki güncel olaylara bakarak fikir oluşturması, iyileştirmesi ve uygulama süreçlerini deneyimlemesi beklenmektedir. |
Dersin İçeriği: |
Ders, reklamcılık, reklam yazarlığı, pazarlama ve işletmecilik alanlarında profesyonel ve idari kariyer planlayan öğrencilerin ihtiyaçlarını karşılar. |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
|
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri |
Ders 3 temel modülden oluşmaktadır. Bunlar: 1. Metin Yazarlığının Temelleri 2. Geleneksel Medya için Yazma 3. Dijital Medya için Metin Yazarlığı Modüller genellikle modül içinde analiz edilecek kavramın gerekliliğini ortaya koyan bir giriş ile başlar. Daha sonra öğrencilerden gözlemlerini sunmaları ve bilgiyi içselleştirebilmeleri için kavramla ilgili küçük projeler yapmaları istenir. Projelerin yazılı sunumları 0 olarak değerlendirilir. Sınıf içi alıştırmalar olarak değerlendirilir. Sözlü sunumlara 0 not verilirken, 'si genel not olarak çalıştaydan alınır. |
Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ
# |
PY1 |
PY2 |
PY3 |
PY4 |
PY5 |
PY6 |
PY7 |
PY8 |
PY9 |
PY10 |
Katkı Düzeyi: 1 Düşük, 2 Orta, 3 Yüksek