Akademik Birim: |
İletişim Fakültesi |
Öğrenim Türü: |
Örgün Eğitim |
Ön Koşullar |
Yok |
Öğrenim Dili: |
İngilizce |
Dersin Düzeyi: |
Lisans |
Dersin Koordinatörü: |
- - |
Dersin Amacı: |
Bu dersi alan öğrencilerin:
• Medya planlama ve satın almanın temel dinamikleri ve kavramları ile tanıştırmaları
• Medya okur yazarlığı kazanmaları
• Medya planlamada karşılaşacakları ana medya sorunlarına ne şekilde yaklaşabileceklerine dair anlayış kazandırmaları
• Medya planlama ve satın alma süreçlerine ve medya planlarının değerlendirmesine dair aşinalık kazanmaları beklenmektedir. |
Dersin İçeriği: |
Bu derste genel olarak medya planlama ve satın almanın temellerini kapsayacak; medya kavramları, medya araştırma ve analizleriyle entegre planlama süreçlerine yoğunlaşılacaktır. |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
|
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri |
Ders 3 temel modülden oluşmaktadır. Bunlar: 1. Markalar ve İnsanlar 2. Marka Oluşturma 3. Marka İletişimi Modüller modül içinde analiz edilecek kavramın gerekliliğini ortaya koyan bir giriş ile başlar. Daha sonra öğrencilerden gözlemlerini sunmaları ve bilgiyi içselleştirmek için kavramla ilgili küçük projeler yapmaları istenir. Projelerin yazılı sunumları% 40 olarak değerlendirilirken, sınıf içi proje sunumları % 40 olarak değerlendirilir. Genel notun geri kalanı,% 20, final projesi olarak değerlendirilir. |
Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ
# |
PY1 |
PY2 |
PY3 |
PY4 |
PY5 |
PY6 |
PY7 |
PY8 |
PY9 |
PY10 |
PY11 |
PY12 |
Katkı Düzeyi: 1 Düşük, 2 Orta, 3 Yüksek