DERS TANITIM ve UYGULAMA BİLGİLERİ

Dersin Adı Kodu Yarıyıl T+U+L (saat/hafta) Türü (Z / S) Yerel Kredi AKTS
Dijital Tüketici Deneyimi ADV 309 Bahar 03+00+00 Seçmeli 3 6
Akademik Birim: İletişim Fakültesi
Öğrenim Türü: Örgün Eğitim
Ön Koşullar None
Öğrenim Dili: İngilizce
Dersin Düzeyi: Lisans
Dersin Koordinatörü: - -
Dersin Amacı: Bu dersi alan öğrencilerin:
• Ekonomideki dijital dönüşümü gözlemlemeleri
• Dijital dönüşümün geleneksel reklam ve pazarlamayı nasıl değiştirdiğini anlamaları
• Dijital ve Figital mecralarda tüketicilerle nasıl iletişim kurulacağını anlamaları
• Yenilikçi dijital ürünler için tasarım, teknoloji ve iş hedeflerinin nasıl dengelenmesi gerektiğini anlamaları,
• Tüketici ve Kullanıcı deneyimin temellerini anlamaları,
• Temel kalitatif veri toplama ve analiz etme yetileri edinmeleri ya da geliştirmeleri,
• Temel görsel iletişim yeteneklerini geliştirmeleri beklenmektedir.
Dersin İçeriği: Bu ders, dijital tüketici deneyimi ile birlikte reklam ve pazarlama sektörlerinde gerçekleşmekte olan dijital dönüşüme dair giriş seviyesinde bir bakış sunar. Dijital tüketicilerin davranış ve motivasyon örüntülerinden yola çıkarak yenilikçi dijital ürün, servis ve deneyimler oluşturabilmek için gerekli olan temel bilgiler, Dijital Strateji, Dijital Tüketici Araştırmaları, Dijital Ürün Tasarımı ve Metin yazarlığı başlıkları üzerinden indeler.
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ):
    Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri Ders 3 temel modülden oluşmaktadır. Bunlar: 1. Dijital Tüketici Deneyimi 2. Dijital Strateji 3. Dijital Ürünler ve Servisler Öğrenciler modüllerin toplamında 2 ödev ve 1 proje yapacaklardır. Projelerin yazılı ve sözlü sunuşları P üzerinden değerlendirilecektir. Ödevler ’ar iken geri kalan 0 final sınavına ayrılmıştır.


    HAFTALIK PROGRAM

    HaftaKonularÖn Hazırlık


    ZORUNLU ve ÖNERİLEN OKUMALAR

    Gerekli/önerilen tüm okumalar dijital (KHASLearn ve / veya KHAS Bilgi Merkezi'nde mevcuttur) olarak sağlanacaktır.


    DİĞER KAYNAKLAR



    DEĞERLENDİRME SİSTEMİ

    Yarıyıl İçi ÇalışmalarıSayıKatkı Payı (%)
    Total: 0 0


    İŞ YÜKÜ HESAPLAMASI

    EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
    Toplam İş Yükü (saat):0


    PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ

    # PY1 PY2 PY3 PY4 PY5 PY6 PY7 PY8 PY9 PY10 PY11 PY12