Akademik Birim: |
İletişim Fakültesi |
Öğrenim Türü: |
Örgün Eğitim |
Ön Koşullar |
Yok |
Öğrenim Dili: |
İngilizce |
Dersin Düzeyi: |
Lisans |
Dersin Koordinatörü: |
- - |
Dersin Amacı: |
Bu dersi alan öğrencilerin:
• Markalar ve insanlar arasındaki ilişkiyi kavramaları,
• Marka, marka kimliği, marka kişiliği, marka değeri, konumlandırma gibi temel marka kavramları hakkında bilgilenmeleri
• Stratejik marka yönetimi değerlendirmesi yapmayı deneyimlemeleri beklenmektedir. |
Dersin İçeriği: |
Ders, marka yönetimindeki temel kavramları ve yeni eğilimleri keşfetmenin yanı sıra marka bileşenlerini ve takım kurma konularını da inceler. |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
|
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri |
Ders 3 temel modülden oluşmaktadır. Bunlar: 1. Markalar ve İnsanlar 2. Marka Oluşturma 3. Marka İletişimi Modüller modül içinde analiz edilecek kavramın gerekliliğini ortaya koyan bir giriş ile başlar. Daha sonra öğrencilerden gözlemlerini sunmaları ve bilgiyi içselleştirmek için kavramla ilgili küçük projeler yapmaları istenir. Projelerin yazılı sunumları% 40 olarak değerlendirilirken, not hoca tarafından değerlendirilir. Sınıf içi proje sunumları % 30 olarak derecelendirilmiştir. Genel notun geri kalanı,% 30, final projesi olarak değerlendirilir |
Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ
# |
PY1 |
PY2 |
PY3 |
PY4 |
PY5 |
PY6 |
PY7 |
PY8 |
PY9 |
PY10 |
PY11 |
Katkı Düzeyi: 1 Düşük, 2 Orta, 3 Yüksek