| Akademik Birim: | İletişim Fakültesi | 
  
    | Öğrenim Türü: | Örgün Eğitim | 
  
    | Ön Koşullar | Yok | 
  
    | Öğrenim Dili: | İngilizce | 
  
    | Dersin Düzeyi: | Lisans | 
  
    | Dersin Koordinatörü: | - - | 
	
  
    | Dersin Amacı: | Bu dersi alan öğrencilerin: • Sponsorluğun temel alanlarına derinlikli bir bakış getirmeleri,
 • Etkinlik düzenleme süreçleri konusunda bilgi sahibi olmaları,
 • Etkinlik sponsorluğunda kullanılan stratejik anahtar uygulamaları ve taktikleri konusunda deneyim sahibi olmaları beklenmektedir.
 | 
  
    | Dersin İçeriği: | Bu dersin amacı sponsorluk ve etkinlik organizasyonu kavram ve süreçlerini lisans düzeyinde vermektir. Dersin sonunda, öğrenciler sponsorluk planlama süreçlerini tamamlayarak proje kapsamında bir sponsorluk etkinliği organize edeceklerdir. | 
  
    | Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): | 1- Farklı markalar tarafından kullanılan sponsorluk kavramlarını ve uygulamalarını kavramak2- Sponsorluk faaliyeti için planlama ve strateji geliştirme3- Bir etkinlik gerçekleştirerek sponsorluk faaliyeti yürütmek.
 | 
    
    | Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri | Ders 3 temel modülden oluşmaktadır. Bunlar: 1. Sponsorluk Stratejileri ve Planlama  2. Sponsorluk Eylem Planı 3. Etkinlik Organizasyonu Dersler sponsorluk/etkinlik ile ilgili güncel örnekler etrafında derinlemesine tartışmalar ve anlatımla gerçekleştirilecektir. Bir etkinlik belirledikten sonra sponsorluğu gerçekleştirecek marka/kurum için sponsorluk teklifi hazırlanacaktır. Teklif ders süreçlerinde öğrendiklerini kapsamaktadır. İkinci modülün sonunda seçilen bir markaya uygun sponsorluk etkinliği düzenlenecek. Final projesinde hazırlayacağınız faaliyet @ olarak notlanacaktır. Ders içi katılım ve aktiviteler 0 olarak değerlendirilecektir. Kasım ayında düzenlenecek etkinlik (panel, atölye, söyleşi vs.) ise 0 olarak notlandırılacaktır. | 
| Hafta | Konular | Ön Hazırlık | 
	| 1 | Oryantasyon haftası (Giriş ve ders planı) |  | 
	| 2 | Sponsorluk değerleri, ilkeleri ve amaçları | Ders Okumaları | 
	| 3 | Sponsorluk stratejileri ve planlama 1 | Ders Okumaları | 
	| 4 | Sponsorluk stratejileri ve planlama 2 | Ders Okumaları | 
	| 5 | Sponsorluk türleri ve paydaşları | Ders Okumaları | 
	| 6 | Etkinlik Sponsorluğu | Ders Okumaları / Vaka İncelemesi | 
	| 7 | Spor Sponsorluğu | Ders Okumaları / Vaka İncelemesi | 
	| 8 | Kültür, Sanat Sponsorluğu | Ders Okumaları / Vaka İncelemesi | 
	| 9 | Güncel Trendler | Ders Okumaları | 
	| 10 | Etkinlik Planlama | Ders Okumaları | 
	| 11 | Aktivite koordinasyonu | Ders Okumaları | 
	| 12 | Bütçe Planlama | Ders Okumaları | 
	| 13 | Güncel Örnek Analizi | Etkinlik organizasyonu | 
	| 14 | Değerlendirme |  | 
     Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.
	
	
	
		PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ
		
		
| # | PY1 | PY2 | PY3 | PY4 | PY5 | PY6 | PY7 | PY8 | PY9 | PY10 | PY11 | PY12 | 
| OC1 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | 
| OC2 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | 
| OC3 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | 
		
		
		    Katkı Düzeyi:  1 Düşük, 2 Orta, 3 Yüksek