| Akademik Birim: | 
    İletişim Fakültesi | 
  
  
    | Öğrenim Türü: | 
    Örgün Eğitim | 
  
  
    | Ön Koşullar | 
    Yok | 
  
  
    | Öğrenim Dili: | 
    İngilizce | 
  
  
    | Dersin Düzeyi: | 
    Lisans | 
  
  
    | Dersin Koordinatörü: | 
    
        - -             | 
  
	
  
    | Dersin Amacı: | 
    Bu dersi alan öğrencilerin: 
• Sponsorluğun temel alanlarına derinlikli bir bakış getirmeleri, 
• Etkinlik düzenleme süreçleri konusunda bilgi sahibi olmaları, 
• Etkinlik sponsorluğunda kullanılan stratejik anahtar uygulamaları ve taktikleri konusunda deneyim sahibi olmaları beklenmektedir. | 
  
  
    | Dersin İçeriği: | 
    Bu dersin amacı sponsorluk ve etkinlik organizasyonu kavram ve süreçlerini lisans düzeyinde vermektir. Dersin sonunda, öğrenciler sponsorluk planlama süreçlerini tamamlayarak proje kapsamında bir sponsorluk etkinliği organize edeceklerdir. | 
  
  
    | Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): | 
     - 1- Farklı markalar tarafından kullanılan sponsorluk kavramlarını ve uygulamalarını kavramak
 - 2- Sponsorluk faaliyeti için planlama ve strateji geliştirme
 - 3- Bir etkinlik gerçekleştirerek sponsorluk faaliyeti yürütmek.
 
  | 
  
    
    | Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri | 
    Ders 3 temel modülden oluşmaktadır. Bunlar: 1. Sponsorluk Stratejileri ve Planlama  2. Sponsorluk Eylem Planı 3. Etkinlik Organizasyonu Dersler sponsorluk/etkinlik ile ilgili güncel örnekler etrafında derinlemesine tartışmalar ve anlatımla gerçekleştirilecektir. Bir etkinlik belirledikten sonra sponsorluğu gerçekleştirecek marka/kurum için sponsorluk teklifi hazırlanacaktır. Teklif ders süreçlerinde öğrendiklerini kapsamaktadır. İkinci modülün sonunda seçilen bir markaya uygun sponsorluk etkinliği düzenlenecek. Final projesinde hazırlayacağınız faaliyet @ olarak notlanacaktır. Ders içi katılım ve aktiviteler 0 olarak değerlendirilecektir. Kasım ayında düzenlenecek etkinlik (panel, atölye, söyleşi vs.) ise 0 olarak notlandırılacaktır. | 
  
| Hafta | Konular | Ön Hazırlık | 
	| 1 | 
    Oryantasyon haftası (Giriş ve ders planı) | 
     | 
    
	| 2 | 
    Sponsorluk değerleri, ilkeleri ve amaçları | 
    Ders Okumaları | 
    
	| 3 | 
    Sponsorluk stratejileri ve planlama 1 | 
    Ders Okumaları | 
    
	| 4 | 
    Sponsorluk stratejileri ve planlama 2 | 
    Ders Okumaları | 
    
	| 5 | 
    Sponsorluk türleri ve paydaşları | 
    Ders Okumaları | 
    
	| 6 | 
    Etkinlik Sponsorluğu | 
    Ders Okumaları / Vaka İncelemesi | 
    
	| 7 | 
    Spor Sponsorluğu | 
    Ders Okumaları / Vaka İncelemesi | 
    
	| 8 | 
    Kültür, Sanat Sponsorluğu | 
    Ders Okumaları / Vaka İncelemesi | 
    
	| 9 | 
    Güncel Trendler | 
    Ders Okumaları | 
    
	| 10 | 
    Etkinlik Planlama | 
    Ders Okumaları | 
    
	| 11 | 
    Aktivite koordinasyonu | 
    Ders Okumaları | 
    
	| 12 | 
    Bütçe Planlama | 
    Ders Okumaları | 
    
	| 13 | 
    Güncel Örnek Analizi | 
    Etkinlik organizasyonu | 
    
	| 14 | 
    Değerlendirme | 
     | 
    
     Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.
	
	
	
		PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ
		
		
| # | 
PY1 | 
PY2 | 
PY3 | 
PY4 | 
PY5 | 
PY6 | 
PY7 | 
PY8 | 
PY9 | 
PY10 | 
PY11 | 
| OC1 | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
| OC2 | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
| OC3 | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
		
		
		    Katkı Düzeyi:  1 Düşük, 2 Orta, 3 Yüksek