DERS TANITIM ve UYGULAMA BİLGİLERİ

Dersin Adı Kodu Yarıyıl T+U+L (saat/hafta) Türü (Z / S) Yerel Kredi AKTS
Reklam Yapımı ADV 405 Bahar 03+00+00 Seçmeli 3 6
Akademik Birim: İletişim Fakültesi
Öğrenim Türü: Örgün Eğitim
Ön Koşullar Yok
Öğrenim Dili: İngilizce
Dersin Düzeyi: Lisans
Dersin Koordinatörü: - -
Dersin Amacı: Bu dersi alan öğrencilerin:
• Reklam yapımı sürecinin yapısı ve bu yapıyı oluşturan rollerin sorumlulukları hakkında genel bir bilgi sahibi olması
• Bir yaratıcı ajansın kampanya üretim mekanizmasına sürecin başından sonuna kadar hâkim olması
• Fikirle başlayan yaratıcı tasarım sürecinin farklı mecralara nasıl uyarlandığı konusunda bilgi sahibi olması beklenmektedir
Dersin İçeriği: Bu ders, reklamcılık sektöründe prodüksiyonun nasıl ele alındığını görsel etkinin farklı mecralarda nasıl yaratıldığı, statik reklam prodüksiyonda öğelerin nasıl kullanıldığı, bir televizyon reklamının nasıl üretildiği, reklamcılık sektöründe kullanıcı deneyiminin nasıl tasarlandığı. dijital medya ve prodüksiyon becerilerinin nasıl geliştirildiği gibi başlıklar altında inceler. Sektörden gelen misafir konuşmacılarımız sayesinde öğrenciler reklam yapımına çok farklı boyutlardan bakabilme fırsatını bulur
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ):
    Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri Ders 3 temel modülden oluşmaktadır. Bunlar: 1. Statik reklam yapımı 2. Film yapımı 3. Dijital reklam yapımı


    HAFTALIK PROGRAM

    HaftaKonularÖn Hazırlık


    ZORUNLU ve ÖNERİLEN OKUMALAR

    Gerekli / önerilen tüm okumalar dijital / rezerv ders okumalari paketi şeklinde sağlanacaktır (KHASLearn ve / veya KHAS Bilgi Merkezi'nde mevcuttur)


    DİĞER KAYNAKLAR



    DEĞERLENDİRME SİSTEMİ

    Yarıyıl İçi ÇalışmalarıSayıKatkı Payı (%)
    Total: 0 0


    İŞ YÜKÜ HESAPLAMASI

    EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
    Toplam İş Yükü (saat):0


    PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ

    # PY1 PY2 PY3 PY4 PY5 PY6 PY7 PY8 PY9 PY10 PY11 PY12