Akademik Birim: |
İletişim Fakültesi |
Öğrenim Türü: |
Örgün Eğitim |
Ön Koşullar |
Yok |
Öğrenim Dili: |
İngilizce |
Dersin Düzeyi: |
Lisans |
Dersin Koordinatörü: |
- - |
Dersin Amacı: |
Bu dersi alan öğrencilerin:
• Dijital uygulama geliştirme ve üretme aşamalarını öğrenmeleri,
• Akademik ve sektörel mentörler rehberliğinde gruplar halinde çalışabilmeleri ve dijital medya uygulamaları için fikir geliştirmeleri,
• Dijital uygulamalar geliştirmek için farklı donanım ve yazılım medya üretim araçlarını kullanmaları,
• Dijital uygulamalar tasarlarken ve geliştirirken yaratıcı pratiklerde bulunmaları,
• Bir dijital uygulamayı görsel olarak tasarlamayı öğrenmeleri,
• Görsel-işitsel içerikleri dijital uygulama geliştirirken kullanmaları beklenmektedir |
Dersin İçeriği: |
Bu ders, dijital dünya için çok yönlü yaratıcı düşünme, araştırma yapma ve farklı uygulamalar üretmeyi vurgulamaktadır. Öğrenciler bu dersi alırken dijital uygulamalar geliştirme yöntem ve teknikleri hakkında ileri düzeyde bir anlayış ve kavrayışa sahip olacaklardır. Öğrenciler ayrıca gruplar halinde çalışacak ve dijital uygulama projelerini yönetmek ve tanıtmak için iletişim stratejileri geliştireceklerdir. Bu ders aynı zamanda dinamik djital uygulamalar tasarlamak, geliştirmek ve yönetmek için gerekli olan finansal dinamiklere dair de gerçek zamanlı bir temel bilgiler sunmayı hedefler. |
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
|
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri |
Ders 3 temel modülden oluşmaktadır. Bunlar: 1. Kavramlar, Beceri Setleri, Fikirler 2. Uygulama/1: Strateji 3. Uygulama/2: Tasarım Değerlendirme üç modülden oluşmaktadır. Modüller genellikle modül içinde analiz edilecek kavramların gerekliliğini ortaya koyan bir giriş ile başlar. Öğrencilerden daha sonra edindikleri bilgiyi içselleştirebilmeleri için kavramlarla ilgili gözlemlerini deneyim yazısı şeklinde sunmaları ve sınıf-içi tartışmalara aktif şekilde katılmaları beklenir (0). Öğrencilerden ayrıca bir dijital uygulama projesi ortaya koymaları istenir (p). |
Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ
# |
PY1 |
PY2 |
PY3 |
PY4 |
PY5 |
PY6 |
PY7 |
PY8 |
PY9 |
PY10 |
PY11 |
Katkı Düzeyi: 1 Düşük, 2 Orta, 3 Yüksek