DERS TANITIM ve UYGULAMA BİLGİLERİ

Dersin Adı Kodu Yarıyıl T+U+L (saat/hafta) Türü (Z / S) Yerel Kredi AKTS
Stratejik Dijital Halkla İlişkiler PUB 303 Güz 03+00+00 Seçmeli 3 5
Akademik Birim: İletişim Fakültesi
Öğrenim Türü: Örgün Eğitim
Ön Koşullar Yok
Öğrenim Dili: İngilizce
Dersin Düzeyi: Lisans
Dersin Koordinatörü: - -
Dersin Amacı: Bu dersi alan öğrencilerin:
• Sosyal medyanın günümüz dünyadaki etkisini değerlendirmeleri,
• Kullanıcı tarafından oluşturulan içeriğin kapsamını anlamaları,
• Güncel bir konuda, ekip çalışması ile sosyal kampanya oluşturmaları,
• Yeni medya teknolojilerini kullanarak içerik üretmeleri beklenmektedir.
Dersin İçeriği: Bu ders, öğrencilere sosyal medya ve çeşitli web platformlarında içerik üretimi ve pazarlaması hakkında birçok pratik etkinlik sunmayı amaçlamaktadır. Öğrenciler hem derslerde hem de atölye çalışmalarında içerik tanımını ve türlerini ve üretim süreçlerini kavrayacaklardır. Kurs, vaka çalışmaları ve konuk konuşmacılar gibi yeni medya endüstrisindeki uygulamalarla desteklenecektir.
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ):
    Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri Ders 3 temel modülden oluşmaktadır. Bunlar: 1. Yeni teknolojiler ve halkla ilişkiler 2. Dijital pazarlama 3. Halkla ilişkilerde dijital stratejilerin uygulanması Modüller genellikle modül içinde analiz edilecek kavramın gerekliliğini ortaya koyan bir giriş ile başlar. Sonrasında öğrencilerden gözlemlerini sunmaları ve konseptle ilgili bir proje tasarlamaları istenir, bu sayede bilgiyi içselleştirmeleri sağlanır. Yazılı ve sözlü proje sunumları ders notunun yüzde 60’ını oluşturmaktadır. Sınıf içi egzersizler ve katılım ders notunun yüzde 20’sini oluşturmaktadır. Toplam ders notunun geriye kalan yüzde 20’lik kısmı ise final sınavı ile tayin edilmektedir.


    HAFTALIK PROGRAM

    HaftaKonularÖn Hazırlık


    ZORUNLU ve ÖNERİLEN OKUMALAR

    Dersin tüm okumaları dijital/rezerv olarak sağlanacaktır. (Khas Learn ve/veya Khas Bilgi Merkezi’nde mevcuttur)


    DİĞER KAYNAKLAR



    DEĞERLENDİRME SİSTEMİ

    Yarıyıl İçi ÇalışmalarıSayıKatkı Payı (%)
    Total: 0 0


    İŞ YÜKÜ HESAPLAMASI

    EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
    Toplam İş Yükü (saat):0


    PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ

    # PY1 PY2 PY3 PY4 PY5 PY6 PY7 PY8 PY9 PY10 PY11