Akademik Birim: |
Reklamcılık |
Öğrenim Türü: |
Örgün eğitim |
Ön Koşullar |
Yok |
Öğrenim Dili: |
İngilizce |
Dersin Düzeyi: |
Lisans |
Dersin Koordinatörü: |
Perrin ÖGÜN EMRE |
Dersin Amacı: |
Bu dersi alan öğrencilerin
marka, marka kimliği, marka kişiliği, marka değeri gibi kavramlar hakkında bilgilenmeleri
stratejik marka yönetimi değerlendirmesi yapmayı deneyimlemeleri
beklenmektedir.
|
Dersin İçeriği: |
Ders, marka yönetimindeki temel kavramları ve yeni eğilimleri keşfetmenin yanı sıra marka bileşenlerini ve takım kurma konularını da inceler.
|
Dersin Öğrenme Çıktıları (ÖÇ): |
- 1- Marka kavramlarını açıklayabilmek, uygulamek ve eleştirel olarak inceleyebilecek seviyeye gelmek
- 2- Markalaşma araçlarını anlamak ve kullanırken bilgili ve rasyonel seçimler yapacak seviyeye gelmek
- 3- Marka projelerini grup olarak sunmak
|
Dersin Öğrenme Yöntem ve Teknikleri |
Ders kitabi, ders notları, internetteki ilgili kaynaklar, ödev ve projeler |
Kadir Has Üniversitesi'nde bir dönem 14 haftadır, 15. ve 16. hafta sınav haftalarıdır.
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (PY) ve ÖĞRENME ÇIKTILARI (ÖÇ) İLİŞKİSİ
# |
PY1 |
PY2 |
PY3 |
PY4 |
PY5 |
PY6 |
PY7 |
PY8 |
PY9 |
PY10 |
OC1 |
2 |
2 |
3 |
1 |
3 |
|
|
2 |
3 |
|
OC2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
3 |
|
OC3 |
2 |
3 |
3 |
1 |
3 |
3 |
|
|
3 |
|
Katkı Düzeyi: 1 Düşük, 2 Orta, 3 Yüksek